Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

3440 lei
TopTechAuto
2911

3052 lei
TopTechAuto
2911

Pompa de inalta presiune BOSCH FIAT DUCATO bus (250_) 2007-2024 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2911

3052 lei
TopTechAuto
2911

3052 lei
TopTechAuto
2911

Pompa de inalta presiune BOSCH FIAT DUCATO caroserie (244_) 2009-2018 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2911

Pompa de inalta presiune BOSCH FIAT DUCATO caroserie (250_) 2006-2024 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2911

3052 lei
TopTechAuto
2911

Pompa de inalta presiune BOSCH FIAT DUCATO platou / sasiu (244_) 2009-2014 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2911

3052 lei
TopTechAuto
2911

3052 lei
TopTechAuto
2911

Pompa de inalta presiune BOSCH IVECO DAILY VI caroserie 2014-2021 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2911

3052 lei
TopTechAuto
2911

Pompa de inalta presiune BOSCH PEUGEOT BOXER bus (244, Z_) 2006-2011 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2911

Pompa de inalta presiune BOSCH IVECO DAILY VI platou / sasiu 2014-2021 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2911

3052 lei
TopTechAuto
2911

4095 lei
TopTechAuto
2911

Pompa de inalta presiune BOSCH PEUGEOT BOXER platou / sasiu 2006-2016 - 0 445 010 559
4095 lei
TopTechAuto
2911

3539 lei
TopTechAuto
2911

3539 lei
TopTechAuto
2911

Pompa de inalta presiune BOSCH CITROËN JUMPER II platou / sasiu 2006-2016 - 0 986 437 437
3539 lei
TopTechAuto
2911

3539 lei
TopTechAuto
2911

3539 lei
TopTechAuto
2911

Pompa de inalta presiune BOSCH FIAT DUCATO platou / sasiu (250_) 2006-2016 - 0 986 437 437
3539 lei
TopTechAuto
2911

3539 lei
TopTechAuto
2911

3539 lei
TopTechAuto
2911

Pompa de inalta presiune BOSCH IVECO DAILY V bus 2011-2014 - 0 986 437 437
3539 lei
TopTechAuto
2911

Pompa de inalta presiune BOSCH IVECO DAILY V caroserie 2011-2014 - 0 986 437 437
3539 lei
TopTechAuto
2911
Piese auto din categoria
Pompa injectie
Iveco Daily 6
- adăugate de toptechauto. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Pompa de motorina este pompa electrica ce lucreaza sub presiune. De obicei, pompa este situata in rezervor si extrage carburantul pentru a-l impinge spre conductele care duc la injectoare. Pompa de motorina functioneaza fara intrerupere, de la punerea contactului, si se raceste cu motorina din rezervor. Cand rezervorul este mai gol, aceasta risca sa se strice si de la supraincalzire, dar si de la resturile ramase in rezervor.