Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

3082 lei
TopTechAuto
2896

3082 lei
TopTechAuto
2896

Pompa de inalta presiune BOSCH FIAT DUCATO bus (250_) 2006-2016 - 0 986 437 085
3082 lei
TopTechAuto
2896

3082 lei
TopTechAuto
2896

3082 lei
TopTechAuto
2896

Pompa de inalta presiune BOSCH FIAT DUCATO platou / sasiu (244_) 2009-2014 - 0 986 437 085
3082 lei
TopTechAuto
2896

Pompa de inalta presiune BOSCH FIAT DUCATO platou / sasiu (250_) 2006-2015 - 0 986 437 085
3082 lei
TopTechAuto
2896

3082 lei
TopTechAuto
2896

Pompa de inalta presiune BOSCH IVECO DAILY IV caroserie 2006-2011 - 0 986 437 085
3082 lei
TopTechAuto
2896

3082 lei
TopTechAuto
2896

3082 lei
TopTechAuto
2896

Pompa de inalta presiune BOSCH PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2007-2012 - 0 986 437 085
3082 lei
TopTechAuto
2896

Pompa de inalta presiune BOSCH CITROËN JUMPER I bus (244, Z_) 2008-2013 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2896

Pompa de inalta presiune BOSCH FIAT DUCATO bus (250_) 2007-2024 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2896

3052 lei
TopTechAuto
2896

3052 lei
TopTechAuto
2896

Pompa de inalta presiune BOSCH FIAT DUCATO caroserie (244_) 2009-2018 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2896

3052 lei
TopTechAuto
2896

3052 lei
TopTechAuto
2896

Pompa de inalta presiune BOSCH FIAT DUCATO platou / sasiu (244_) 2009-2014 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2896

3052 lei
TopTechAuto
2896

3052 lei
TopTechAuto
2896

Pompa de inalta presiune BOSCH IVECO DAILY VI caroserie 2014-2021 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2896

3052 lei
TopTechAuto
2896

3052 lei
TopTechAuto
2896

Pompa de inalta presiune BOSCH IVECO DAILY VI platou / sasiu 2014-2021 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2896

Pompa de inalta presiune BOSCH PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2007-2012 - 0 986 437 096
3052 lei
TopTechAuto
2896
Piese auto din categoria
Pompa injectie
Iveco Daily I
- adăugate de toptechauto.Pompa de motorina este pompa electrica ce lucreaza sub presiune. De obicei, pompa este situata in rezervor si extrage carburantul pentru a-l impinge spre conductele care duc la injectoare. Pompa de motorina functioneaza fara intrerupere, de la punerea contactului, si se raceste cu motorina din rezervor. Cand rezervorul este mai gol, aceasta risca sa se strice si de la supraincalzire, dar si de la resturile ramase in rezervor.