Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Pompele motorului diesel: ce inseamna de inalta sau de joasa presiune?
1007 lei
DezmaAuto
15173
Pompa inalta presiune, cod 7823452-04, Bmw 3 (F30), 2.0 diesel, N47D20C (idi:409248)
1050 lei
DezmaAuto
15173
3000 lei
Ovabav
5
1050 lei
DezmaAuto
15173
Pompa inalta presiune, cod 0445010764, 8511626-06, Bmw 3 (F30), 2.0 diesel, B47D20A (idi:631145)
1007 lei
DezmaAuto
15173
Pompa inalta presiune, cod 8511626-06, 0445010764, Bmw 3 (F30) 2.0 diesel, B47D20A (id:456224
1007 lei
DezmaAuto
15173
1007 lei
DezmaAuto
15173
Pompa inalta presiune, cod 0445010768, 8511626-09, Bmw 3 (F30), 2.0 diesel, B47D20A (idi:570807)
1007 lei
DezmaAuto
15173
1007 lei
DezmaAuto
15173
1007 lei
DezmaAuto
15173
Pompa inalta presiune, cod 7810696-04, 0445010517, Bmw 3 (F30), 2.0 diesel, N47D20C (idi:465903)
1050 lei
DezmaAuto
15173
Pompa inalta presiune, Bmw 3 (F30) 2.0 Diesel, N47D20C, cod 7810696, 0445010517 (id:455195)
1050 lei
DezmaAuto
15173
1050 lei
DezmaAuto
15173
Pompa inalta presiune, cod 7823452-02, 0445010519, Bmw 3 (F30), 2.0 diesel, N47D20C (idi:474548)
1050 lei
DezmaAuto
15173
1050 lei
DezmaAuto
15173
1050 lei
DezmaAuto
15173
Pompa inalta presiune, cod 8511626-03, 0445010588, Bmw 3 (F30), 2.0 diesel, B47D20A (id:263686)
1007 lei
DezmaAuto
15173
1007 lei
DezmaAuto
15173
1007 lei
DezmaAuto
15173
Pompa inalta presiune 8511626-03, 0445010588, Bmw 3 (F30) 2.0 d (id:263686)
1007 lei
DezmaAuto
15173
1050 lei
DezmaAuto
15173
Pompa inalta presiune, cod 7823452-06, 0445010519, Bmw 3 (F30), 2.0 diesel, N47D20C (idi:598520)
1050 lei
DezmaAuto
15173
Pompa inalta presiune, cod 8509011-02, 0445010518, Bmw 3 (F30), 2.0 diesel, N47D20C (idi:507817)
1050 lei
DezmaAuto
15173
Piese auto din categoria
Pompa injectie
BMW F30
Oradea Bihor.Pompa de motorina este pompa electrica ce lucreaza sub presiune. De obicei, pompa este situata in rezervor si extrage carburantul pentru a-l impinge spre conductele care duc la injectoare. Pompa de motorina functioneaza fara intrerupere, de la punerea contactului, si se raceste cu motorina din rezervor. Cand rezervorul este mai gol, aceasta risca sa se strice si de la supraincalzire, dar si de la resturile ramase in rezervor.