Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile magazinului de piese

58 lei
TopTechAuto
2550

58 lei
TopTechAuto
2550

Articulatie sarcina/ghidare DELPHI TC967 pentru masina VW CALIFORNIA T4 Camper (7DJ, 7DK, 70J) 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
58 lei
TopTechAuto
2550

58 lei
TopTechAuto
2550

45 lei
TopTechAuto
2550

DELPHI Articulatie sarcina/ghidare TC526 se potriveste la VW CALIFORNIA T4 Camper (7DJ, 7DK, 70J) 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
49 lei
TopTechAuto
2550

56 lei
TopTechAuto
2550

Articulatie sarcina/ghidare FEBI BILSTEIN montare Axa fata dreapta 10577 pentru VW TRANSPORTER T4 caroserie (70A, 70H, 7DA, 7DH) 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
56 lei
TopTechAuto
2550

56 lei
TopTechAuto
2550

58 lei
TopTechAuto
2550

58 lei
TopTechAuto
2550

Articulatie sarcina/ghidare FEBI BILSTEIN montare Axa fata dreapta 10578 pentru masina VW CALIFORNIA T4 Camper (7DJ, 7DK, 70J) 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002
58 lei
TopTechAuto
2550

Articulatie sarcina/ghidare TRW JBJ661 se potriveste la VW TRANSPORTER T4 bus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7DJ) 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
79 lei
TopTechAuto
2550

79 lei
TopTechAuto
2550

53 lei
TopTechAuto
2550

Articulatie sarcina/ghidare TRW JBJ268 montare Axa fata dreapta se potriveste la VW TRANSPORTER T4 platou / sasiu (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL, 7DM) 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
53 lei
TopTechAuto
2550

53 lei
TopTechAuto
2550

53 lei
TopTechAuto
2550

TRW Articulatie sarcina/ghidare JBJ245 pentru masina VW TRANSPORTER T4 platou / sasiu (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL, 7DM) 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
63 lei
TopTechAuto
2550

80 lei
TopTechAuto
2550

80 lei
TopTechAuto
2550

80 lei
TopTechAuto
2550

84 lei
TopTechAuto
2550
Piese auto din categoria
Pivot
Volkswagen T4
- adăugate de toptechauto.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.