Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

76 lei
TopTechAuto
2550

59 lei
TopTechAuto
2550

Articulatie sarcina/ghidare FEBI BILSTEIN montare Axa fata dreapta 31486 se potriveste la VW PASSAT CC B6 (357) 2008 2009 2010 2011 2012
98 lei
TopTechAuto
2550

98 lei
TopTechAuto
2550

37 lei
TopTechAuto
2550

Articulatie sarcina/ghidare REINHOCH montare punte fata RH03-0027 la masina VW PASSAT CC B6 (357) 2008 2009 2010 2011 2012
39 lei
TopTechAuto
2550

Articulatie sarcina/ghidare REINHOCH montare punte fata RH03-0024 se potriveste la VW PASSAT CC B6 (357) 2008 2009 2010 2011 2012
59 lei
TopTechAuto
2550

57 lei
TopTechAuto
2550

REINHOCH Articulatie sarcina/ghidare RH03-0016 montare Axa fata dreapta pentru masina VW PASSAT CC B6 (357) 2008 2009 2010 2011 2012
48 lei
TopTechAuto
2550

34 lei
TopTechAuto
2550

50 lei
TopTechAuto
2550

NK Articulatie sarcina/ghidare 5044751 pentru masina VW PASSAT CC B6 (357) 2008 2009 2010 2011 2012
59 lei
TopTechAuto
2550

100 lei
TopTechAuto
2550

Articulatie sarcina/ghidare SWAG montare Axa fata stanga 30931485 pentru masina VW PASSAT CC B6 (357) 2008 2009 2010 2011 2012
101 lei
TopTechAuto
2550

TRW Articulatie sarcina/ghidare montare Axa fata dreapta JBJ795 se potriveste la VW PASSAT CC B6 (357) 2008 2009 2010 2011 2012
100 lei
TopTechAuto
2550

100 lei
TopTechAuto
2550

70 lei
TopTechAuto
2550

MAXGEAR Articulatie sarcina/ghidare montare Axa fata stanga 72-2356 la masina VW PASSAT CC B6 (357) 2008 2009 2010 2011 2012
44 lei
TopTechAuto
2550

44 lei
TopTechAuto
2550

70 lei
TopTechAuto
2550

MOOG Articulatie sarcina/ghidare montare Axa fata stanga VO-BJ-5011 pentru masina VW PASSAT CC B6 (357) 2008 2009 2010 2011 2012
80 lei
TopTechAuto
2550

81 lei
TopTechAuto
2550

81 lei
TopTechAuto
2550

Articulatie sarcina/ghidare DELPHI TC1732 la VW PASSAT CC B6 (357) 2008 2009 2010 2011 2012
76 lei
TopTechAuto
2550
Piese auto din categoria
Pivot
Volkswagen Passat CC
- adăugate de toptechauto.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.