Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

159 lei
TopTechAuto
2558

94 lei
TopTechAuto
2558

94 lei
TopTechAuto
2558

DELPHI Articulatie sarcina/ghidare TC888 la masina VW LT 28-35 II bus (2DB, 2DE, 2DK) 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
60 lei
TopTechAuto
2558

60 lei
TopTechAuto
2558

Articulatie sarcina/ghidare DELPHI TC201 se potriveste la VW LT 28-35 I bus (281-363) 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996
99 lei
TopTechAuto
2558

99 lei
TopTechAuto
2558

78 lei
TopTechAuto
2558

Articulatie sarcina/ghidare SWAG montare Axa fata dreapta 10780016 model VW LT 28-35 II bus (2DB, 2DE, 2DK) 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
71 lei
TopTechAuto
2558

71 lei
TopTechAuto
2558

Articulatie sarcina/ghidare SWAG 10780016 montare Axa fata dreapta la masina VW LT 28-46 II platou / sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
71 lei
TopTechAuto
2558

Articulatie sarcina/ghidare MOOG ME-BJ-6345 montare Axa fata dreapta pentru masina VW LT 28-35 II bus (2DB, 2DE, 2DK) 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
90 lei
TopTechAuto
2558

90 lei
TopTechAuto
2558

90 lei
TopTechAuto
2558

Schaeffler FAG Articulatie sarcina/ghidare 825015410 pentru masina VW LT 28-35 I platou / sasiu (281-363) 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996
86 lei
TopTechAuto
2558

69 lei
TopTechAuto
2558

69 lei
TopTechAuto
2558

Articulatie sarcina/ghidare Schaeffler FAG 825012310 se potriveste la VW LT 28-46 II platou / sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
69 lei
TopTechAuto
2558

74 lei
TopTechAuto
2558

69 lei
TopTechAuto
2558
Piese auto din categoria
Pivot
Volkswagen LT
- adăugate de toptechauto.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.