Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

87 lei
TopTechAuto
2551

99 lei
TopTechAuto
2551

CTR Articulatie sarcina/ghidare CB0452L montare punte fata pentru VW EOS (1F7, 1F8) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
98 lei
TopTechAuto
2551

75 lei
TopTechAuto
2551

75 lei
TopTechAuto
2551

Articulatie sarcina/ghidare SWAG 32926083 montare Axa fata dreapta pentru masina VW EOS (1F7, 1F8) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
82 lei
TopTechAuto
2551

REINHOCH Articulatie sarcina/ghidare RH03-0016 montare Axa fata dreapta model VW EOS (1F7, 1F8) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
48 lei
TopTechAuto
2551

50 lei
TopTechAuto
2551

Articulatie sarcina/ghidare SWAG 30936736 montare Axa fata dreapta compatibil cu VW EOS (1F7, 1F8) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
98 lei
TopTechAuto
2551

84 lei
TopTechAuto
2551

38 lei
TopTechAuto
2551

MAXGEAR Articulatie sarcina/ghidare 72-0501 montare Axa fata dreapta la VW EOS (1F7, 1F8) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
38 lei
TopTechAuto
2551

64 lei
TopTechAuto
2551

Articulatie sarcina/ghidare MOOG montare Axa fata dreapta VO-BJ-1859 pentru masina VW EOS (1F7, 1F8) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
64 lei
TopTechAuto
2551

NK Articulatie sarcina/ghidare 5044743 se potriveste la VW EOS (1F7, 1F8) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
49 lei
TopTechAuto
2551

81 lei
TopTechAuto
2551

81 lei
TopTechAuto
2551

DELPHI Articulatie sarcina/ghidare TC1317 la VW EOS (1F7, 1F8) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
74 lei
TopTechAuto
2551

74 lei
TopTechAuto
2551

80 lei
TopTechAuto
2551
Piese auto din categoria
Pivot
Volkswagen Eos
- adăugate de toptechauto.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.