460
12
850
10
C30
25
C70
28
S40
65
S60
35
S80
29
S90
11
V40
20
V50
35
V60
8
V70
44
V90
19
XC60
9
XC70
12
XC90
14
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
100 lei
Pieseautodetop
3392
93 lei
Pieseautodetop
3392
Pivot VOLVO V70 (LV), VOLVO S80 I limuzina (TS, XY), VOLVO V70 Mk II (SW) - SASIC 9005582
328 lei
Pieseautodetop
3392
64 lei
Pieseautodetop
3392
68 lei
Pieseautodetop
3392
Pivot VOLVO V70 Mk II (SW), VOLVO S60 I limuzina, VOLVO V70 XC - DELPHI TC1519
83 lei
Pieseautodetop
3392
Pivot VOLVO 340-360 limuzina (344), VOLVO 340-360 (343, 345) - DELPHI TC187
42 lei
Pieseautodetop
3392
73 lei
Pieseautodetop
3392
Pivot FORD FOCUS C-MAX, VOLVO S40 II limuzina (MS), VOLVO V50 combi (MW) - DELPHI TC1971
67 lei
Pieseautodetop
3392
25 lei
Pieseautodetop
3392
391 lei
Pieseautodetop
3392
Set reparatie, pivot VOLVO FH 12, VOLVO FM 7, VOLVO FH 16 - PE Automotive 141.139-00A
440 lei
Pieseautodetop
3392
313 lei
Pieseautodetop
3392
Set reparatie, pivot VOLVO FM 7, VOLVO FH 16, VOLVO FM 12 - FEBI BILSTEIN 04541
374 lei
Pieseautodetop
3392
Pivot FORD FOCUS C-MAX, VOLVO S40 II limuzina (MS), VOLVO V50 combi (MW) - MAPCO 52606
45 lei
Pieseautodetop
3392
55 lei
Pieseautodetop
3392
54 lei
Pieseautodetop
3392
48 lei
Pieseautodetop
3392
68 lei
Pieseautodetop
3392
Pivot VOLVO 460 L limuzina (464), VOLVO 480 E, VOLVO 440 K (445) - METZGER 57008708
43 lei
Pieseautodetop
3392
51 lei
Pieseautodetop
3392
Pivot VOLVO 460 L limuzina (464), VOLVO 480 E, VOLVO 440 K (445) - DELPHI TC415
53 lei
Pieseautodetop
3392
67 lei
Pieseautodetop
3392
36 lei
Pieseautodetop
3392
Set reparatie, pivot VOLVO FL 6, VOLVO FL 10, VOLVO FL 7 - FEBI BILSTEIN 08651
836 lei
Pieseautodetop
3392
Piese auto din categoria
Pivot
Volvo
Roman Neamt.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.