Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
46 lei
Autoeshop
8127
68 lei
Autoeshop
8127
107 lei
Autoeshop
8127
34 lei
Autoeshop
8127
Articulatie sarcina/ghidare punte fata TOYOTA Hilux- 4WD 84-88 - Cod intern: W20197673 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
62 lei
Autoeshop
8127
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata TOYOTA Hilux- 06- - Cod intern: W20199738 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
54 lei
Autoeshop
8127
31 lei
Autoeshop
8127
Articulatie sarcina/ghidare punte fata TOYOTA Hilux- 4WD 84-88 - Cod intern: W20218442 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
62 lei
Autoeshop
8127
78 lei
Autoeshop
8127
146 lei
Autoeshop
8127
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata TOYOTA Hilux- 05- - Cod intern: W20283926 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
96 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) TOYOTA HILUX II pick-up (RN6_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_) - Cod intern: W20149781 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
54 lei
Autoeshop
8127
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) TOYOTA HILUX II pick-up (RN6_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_) - Cod intern: W20182907 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
103 lei
Autoeshop
8127
109 lei
Autoeshop
8127
26 lei
Autoeshop
8127
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) TOYOTA HILUX II pick-up (RN6_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_) - Cod intern: W20199734 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
62 lei
Autoeshop
8127
54 lei
Autoeshop
8127
96 lei
Autoeshop
8127
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) TOYOTA HIACE IV platou/sasiu (LXH1_, RCH1_, KLH1_) - Cod intern: W20283926 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
96 lei
Autoeshop
8127
96 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) TOYOTA HILUX (VIGO) - Cod intern: W20228535 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
78 lei
Autoeshop
8127
75 lei
Autoeshop
8127
68 lei
Autoeshop
8127
Piese auto din categoria
Pivot
Toyota Hilux
Cluj.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.