Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
65 lei
Autoeshop
8130
42 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata FIAT DUCATO 01- 10/14 - Cod intern: W20097592 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
52 lei
Autoeshop
8130
47 lei
Autoeshop
8130
54 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata FIAT DUCATO 01- 10/14 - Cod intern: W20116623 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
79 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata FIAT DUCATO 94- 18 BOXER/JUMPER - Cod intern: W20116442 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
77 lei
Autoeshop
8130
79 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata FIAT DUCATO 94- 10/14 BOXER - Cod intern: W20116443 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
74 lei
Autoeshop
8130
40 lei
Autoeshop
8130
52 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata FIAT DUCATO 01- 18 - Cod intern: W20149675 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
53 lei
Autoeshop
8130
51 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata FIAT DUCATO 01- 18 - Cod intern: W20182932 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata FIAT DUCATO 01- 10/14 - Cod intern: W20182931 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
81 lei
Autoeshop
8130
84 lei
Autoeshop
8130
65 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata FIAT DUCATO 01- 18 - Cod intern: W20228418 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8130
51 lei
Autoeshop
8130
51 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT BOXER bus - Cod intern: W20149672 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
51 lei
Autoeshop
8130
51 lei
Autoeshop
8130
51 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT BOXER bus (230P) - Cod intern: W20149672 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
51 lei
Autoeshop
8130
51 lei
Autoeshop
8130
51 lei
Autoeshop
8130
Piese auto din categoria
Pivot
Peugeot Boxer
Cluj.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.