Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
52 lei
Autoeshop
8130
244 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT 406 Estate (8E/F) - Cod intern: W20033704 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
268 lei
Autoeshop
8130
75 lei
Autoeshop
8130
25 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT 406 cupe (8C) - Cod intern: W20149658 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
25 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT 406 Estate (8E/F) - Cod intern: W20149658 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
25 lei
Autoeshop
8130
344 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT 406 (8B) - Cod intern: W20182881 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
64 lei
Autoeshop
8130
64 lei
Autoeshop
8130
64 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT 406 Estate (8E/F) - Cod intern: W20228490 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
300 lei
Autoeshop
8130
289 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT 406 Estate (8E/F) - Cod intern: W20228445 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
73 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT 406 (8B) - Cod intern: W20228372 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
52 lei
Autoeshop
8130
52 lei
Autoeshop
8130
55 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT 406 Estate (8E/F) - Cod intern: W20238075 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8130
55 lei
Autoeshop
8130
42 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT 406 Estate (8E/F) - Cod intern: W20038368 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
42 lei
Autoeshop
8130
42 lei
Autoeshop
8130
52 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) PEUGEOT 406 Estate (8E/F) - Cod intern: W20097695 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
211 lei
Autoeshop
8130
36 lei
Autoeshop
8130
36 lei
Autoeshop
8130
Piese auto din categoria
Pivot
Peugeot 406
Cluj.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.