Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
63 lei
Autoeshop
8130
51 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) punte fata stanga/dreapta FORD TRANSIT 00- HD - Cod intern: W20116651 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
81 lei
Autoeshop
8130
63 lei
Autoeshop
8130
63 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) FORD TRANSIT caroserie - Cod intern: W20228411 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
63 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) FORD TRANSIT bus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) - Cod intern: W20228411 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
63 lei
Autoeshop
8130
63 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) FORD TRANSIT caroserie (V_ _) - Cod intern: W20228411 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
63 lei
Autoeshop
8130
63 lei
Autoeshop
8130
63 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) FORD TRANSIT platou/sasiu - Cod intern: W20228411 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
63 lei
Autoeshop
8130
63 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) FORD TRANSIT Van (FA_ _) - Cod intern: W20228411 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
63 lei
Autoeshop
8130
Pivot (rotula/articulatie sarcina/ghidare) FORD TRANSIT Van (E_ _) - Cod intern: W20228411 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
63 lei
Autoeshop
8130
81 lei
Autoeshop
8130
81 lei
Autoeshop
8130
81 lei
Autoeshop
8130
81 lei
Autoeshop
8130
Pivot fata stanga/dreapta, inferior FORD Transit Mk6 Van (V347, V348) (An fabricatie 04.2006 - 08.2014, 85 - 200 CP, Diesel/Benzina) - Cod intern: W20116651 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
81 lei
Autoeshop
8130
81 lei
Autoeshop
8130
51 lei
Autoeshop
8130
51 lei
Autoeshop
8130
Piese auto din categoria
Pivot
Ford Transit Connect
Cluj.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.