Marcă / Model
Amarok
57
Beetle
16
Bora
102
Caddy
291
Caravelle
10
Crafter
133
Eos
280
Fox
10
Golf 3
77
Golf 4
80
Golf 5
279
Golf 6
281
Jetta
294
LT
71
Lupo
81
New Beetle
10
Passat B4
77
Passat B5
76
Passat B6
122
Passat B7
71
Passat CC
74
Polo 6C
8
Polo 6N
1
Polo 6R
56
Polo 9N
401
Scirocco
7
Sharan
14
T4
73
T5
72
Tiguan
280
Tiguan 5N
162
Touran
281
TRANSPORTER
82
Vento
78
vezi toate [+]
Județ
Alba
1
Arad
1
Bihor
126
Botosani
1
Brasov
2
Bucuresti
27
Cluj
173
Dolj
1
Iasi
1
Ilfov
2
Neamt
20
Sibiu
2
Suceava
25
Timis
18
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
153 lei
AutopiesaRO
10709
RELEU BUJII - 045907282A Volkswagen VW Polo 4 9N [facelift] [2005 - 2009] Hatchback 5-usi 1.4 TD MT (70 hp)
100 lei
Dacsif_auto
2035
Releu bujii incandescente Volkswagen VW Polo 4 9N [facelift] [2005 - 2009] Hatchback 3-usi 1.4 TD MT (70 hp) Cod motor: BNM, Cod cutie: HCS, Cod culoare: LD5Q
100 lei
DezmembrariBragadiru
2788
Releu bujii incandescente Volkswagen VW Polo 4 9N [facelift] [2005 - 2009] Hatchback 3-usi 1.4 TD MT (70 hp) Cod motor: BNM, Cod cutie: HCS, Cod culoare: LD5Q
100 lei
DezRomBragadiru
1306
77 lei
AutopiesaRO
10709
50 lei
Adyrewe
1488
248 lei
Expertauto1
14467
25 lei
KivAutoParts
666
vw polo 9n
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.