Beetle
28
Bora
34
Caddy
1
Caravelle
1
Crafter
1
Golf 3
2
Golf 4
30
Golf 5
1
Jetta
2
LT
56
New Beetle
28
Passat B4
1
Passat B5
6
Passat B6
1
Passat B7
1
Sharan
5
T4
2
T5
1
Tiguan
1
Tiguan 5N
1
TRANSPORTER
5
Vento
1
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
225 lei
TopTechAuto
985
Convertizor de presiune turbocompresor 0892559 METZGER pentru Skoda Octavia Vw Golf Seat Toledo Seat Leon Vw Lt Skoda Fabia Seat Alhambra Vw Passat Skoda Superb Vw Touareg
172 lei
Comnico
4707
225 lei
TopTechAuto
985
140 lei
Auto_farm
11750
Electrovalva turbo VW LT 28-46 II (2DA, 2DD, 2DH) Van, 04.1996 - 07.2006 Maxgear 58-0070
140 lei
Auto_farm
11750
669 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO VW LT 28-46 II Platform/Chassis (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 TDI 102cp 83cp 90cp 95cp OE VW 701 906 283 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
669 lei
TopTechAuto
985
Electrovalva turbo VW LT 28-46 II (2DA, 2DD, 2DH) Van, 04.1996 - 07.2006 Maxgear 58-0071
146 lei
Auto_farm
11750
Electrovalva turbo VW LT 28-46 II (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 04.1996 - 07.2006 Maxgear 58-0071
146 lei
Auto_farm
11750
225 lei
TopTechAuto
985
182 lei
Auto_farm
11750
Electrovalva Electrovana Turbo VW LT 28-46 II platou / sasiu 2DC 2DF 2DG 2DL 2DM PIERBURG 7.02184.01.0
182 lei
Auto_farm
11750
153 lei
TopTechAuto
985
182 lei
Auto_farm
11750
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO VW LT 28-46 II Platform/Chassis (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 SDI 2.5 TDI 102cp 109cp 75cp 83cp 90cp 95cp PIERBURG 7.21895.55.0 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
153 lei
TopTechAuto
985
307 lei
TopTechAuto
985
179 lei
Auto_farm
11750
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO VW LT 28-46 II Van (2DA, 2DD, 2DH) 2.5 TDI 109cp 90cp OE VW 1J0 906 283A 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
307 lei
TopTechAuto
985
148 lei
TopTechAuto
985
179 lei
Auto_farm
11750
vw lt 46 28 tdi
din categoriaActuator turbo
Volkswagen
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.