Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
261 lei
Autoeshop
8127
366 lei
Autoeshop
8127
RELEU BUJII VW BORA Variant (1J6) HELLA 4RA007 507-021 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
79 lei
TopTechAuto
857
Unitate de control bujii incandescente 0 281 003 089 BOSCH pentru Vw Bora Vw Jetta Seat Leon Seat Ibiza Seat Cordoba Vw Passat
142 lei
Comnico
4671
233 lei
Autoeshop
8127
Releu comanda bujii incandescente VOLKSWAGEN BORA (1J2) - Cod intern: W20205266 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
261 lei
Autoeshop
8127
366 lei
Autoeshop
8127
Releu comanda bujii incandescente VOLKSWAGEN BORA (1J2) - Cod intern: W20205265 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
Releu comanda bujii incandescente VOLKSWAGEN NEW BEETLE (9C1, 1C1) - Cod intern: W20205266 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
261 lei
Autoeshop
8127
261 lei
Autoeshop
8127
261 lei
Autoeshop
8127
Releu comanda bujii incandescente VOLKSWAGEN POLO (9N_) - Cod intern: W20205266 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
261 lei
Autoeshop
8127
366 lei
Autoeshop
8127
366 lei
Autoeshop
8127
vw bora 1j6 1.9 tdi
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: