Marcă / Model
Amarok
53
Beetle
33
Bora
71
Caddy
311
Crafter
130
Eos
311
Golf 3
71
Golf 4
71
Golf 5
307
Golf 6
278
Jetta
309
LT
71
Lupo
71
New Beetle
31
Passat B4
71
Passat B5
71
Passat B6
153
Passat B7
105
Passat CC
74
Polo 6C
6
Polo 6R
53
Polo 9N
277
Scirocco
3
T4
71
T5
71
Tiguan
277
Tiguan 5N
159
Touran
319
TRANSPORTER
71
Vento
77
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Unitate de control bujii incandescente VOLKSWAGEN TOURAN (1T3) - Cod intern: W20123085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
284 lei
Autoeshop
8127
291 lei
Autoeshop
8127
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW NOVO FUSCA (9C1, 1C1), SEAT LEON (1M1), AUDI A2 (8Z0) - HCO 132128
409 lei
Pieseautodetop
3392
291 lei
Autoeshop
8127
Unitate de control bujii incandescente VOLKSWAGEN TOURAN (1T1, 1T2) - Cod intern: W20123085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
284 lei
Autoeshop
8127
409 lei
Pieseautodetop
3392
224 lei
Autoeshop
8127
180 lei
Autoeshop
8127
180 lei
Autoeshop
8127
219 lei
Pieseautodetop
3392
volkswagen touran 2008
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.