Marcă / Model
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
48 lei
TopTechAuto
860
26 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa admisie SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), VW POLO (6N1), VW GOLF Mk III (1H1) - IPSA VL117600
129 lei
Pieseautodetop
3392
SUPAPA ADMISIE VW POLO III (6N1) 64 1.9 D 64cp FRECCIA 6036/S 1994 1995 1996 1997 1998 1999
46 lei
TopTechAuto
860
49 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa admisie SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), VW POLO (6N1), VW GOLF Mk III (1H1) - TOPRAN 108 019
101 lei
Pieseautodetop
3392
52 lei
TopTechAuto
860
Supapa admisie SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), VW POLO (6N1), VW GOLF Mk III (1H1) - AE V94112
30 lei
Pieseautodetop
3392
53 lei
TopTechAuto
860
Supapa admisie VW POLO (6N1), VW GOLF Mk III (1H1), VW GOLF Mk III Estate (1H5) - FAI AutoParts IV39502
17 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa admisie SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), VW POLO (6N1), VW GOLF Mk III (1H1) - IPSA VL117900
129 lei
Pieseautodetop
3392
22 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa admisie SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), VW POLO (6N1), VW GOLF Mk III (1H1) - TRW Engine Component 39530
25 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa admisie SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), VW POLO (6N1), VW GOLF Mk III (1H1) - TOPRAN 100 613
129 lei
Pieseautodetop
3392
volkswagen polo 6n1 fabricatie 1995
din categoriaSupapa admisie
.Supapele sunt elementele care inchid si deschid orificiile de trecere a amestecului combustibil in cilindrii motorului si in afara acestora: supapele de admisie permit intrarea amestecului combustibil din galeria de amisie, iar cele de evacuare permit iesirea gazelor arse catre galeria de evacuare. Supapele sunt formate dintr-o tija cilindrica si un taler care opreste efectiv trecerea gazelor prin asezarea etansa pe scaunul supapei. Supapele sunt intens solicitate termic, mecanic si la uzura. Deoarece supapele de admisie sunt instalate in camera de ardere ele pot ajunge sa lucreze la temperaturi de 300-400 de grade Celsius si trebuie fabricate din materiale rezistente. In vederea imbunatatirii performantelor motoarelor se opteaza adeseori pentru marirea numarului de supape aferente fiecarui cilindru, cea mai uzuala varianta actuala fiind cea cu 4 supape pe piston. Inlocuirea supapelor unui motor presupune cunostinte solide de mecanica si accesul la o serie de scule si echipamente speciale.