Marcă / Model
Județ
Preț (lei)
Vânzător

156 lei
AlyExpressVLD
14

156 lei
AlyExpressVLD
14

Convertizor de presiune turbocompresor VOLKSWAGEN POLO Variant (6KV5) - Cod intern: W20139811 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
131 lei
Autoeshop
9523

131 lei
Autoeshop
9523

Convertizor de presiune, turbocompresor AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6), AUDI A3 (8L1) - PIERBURG 7.00868.02.0
153 lei
Pieseautodetop
3554

156 lei
AlyExpressVLD
14

Convertizor de presiune turbocompresor pentru SKODA OCTAVIA I Combi (1U5) 2000-2010
156 lei
AlyExpressVLD
14

131 lei
Autoeshop
9523

131 lei
Autoeshop
9523

Convertizor de presiune, turbocompresor VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6), AUDI A3 (8L1), SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) - MEAT & DORIA 9087
218 lei
Pieseautodetop
3554

734 lei
Pieseautodetop
3554

Convertizor de presiune turbocompresor pentru SKODA SUPERB II combi (3T5) 2009-2015
156 lei
AlyExpressVLD
14

156 lei
AlyExpressVLD
14

129 lei
Autoeshop
9523

Convertizor de presiune turbocompresor VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3A5, 35I) - Cod intern: W20139810 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
129 lei
Autoeshop
9523

156 lei
AlyExpressVLD
14

Convertizor de presiune, turbocompresor AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6), AUDI A3 (8L1) - PIERBURG 7.02184.01.0
157 lei
Pieseautodetop
3554

156 lei
AlyExpressVLD
14

129 lei
Autoeshop
9523

Convertizor de presiune turbocompresor VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3B5) - Cod intern: W20139810 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
129 lei
Autoeshop
9523

156 lei
AlyExpressVLD
14

307 lei
Pieseautodetop
3554

Convertizor de presiune turbocompresor pentru VW PASSAT B6 Variant (3C5) 2005-2010
156 lei
AlyExpressVLD
14

Convertizor de presiune turbocompresor pentru VW GOLF IV Variant (1J5) 2000-2006
156 lei
AlyExpressVLD
14
variant break caroserie
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.
Vezi şi ofertele pentru: