Marcă / Model
A1
2
A2
1
A4 B5
1
A4 B6
3
A4 B7
3
A4 B8
19
A5
19
A6 C5
1
A6 C6
2
A6 C7
19
A7
18
A8
18
A8 D4
18
Q3
1
Q5
20
Q7
18
R8
18
S3
1
S4
2
S5
1
S5 B7
1
S5 B8
1
S6
1
TT
2
TTS
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

412 lei
TopTechAuto
2742

412 lei
TopTechAuto
2742

Roata dintata, ax cu came Partea de evacuare (03L109111 ORG VAG) AUDI,SEAT,SKODA,VW
301 lei
PieseAutoSuceava
7025

3175 lei
PieseAutoSuceava
7025

412 lei
TopTechAuto
2742

Roata dintata, ax cu came (038109111E ORG VAG) AUDI,MITSUBISHI,SEAT,SKODA,VW
301 lei
PieseAutoSuceava
7025

Roata dintata ax cu came Partea de admisie Maxgear AUDI Q7 (4LB) 2010-2015 - 54-2478
412 lei
TopTechAuto
2742

Roata dintata ax cu came Partea de admisie Maxgear AUDI A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 2012-2018 - 54-2478
412 lei
TopTechAuto
2742

Roata dintata ax cu came Partea de admisie Maxgear AUDI Q5 (8RB) 2012-2017 - 54-2478
412 lei
TopTechAuto
2742

412 lei
TopTechAuto
2742

412 lei
TopTechAuto
2742

Roata dintata ax cu came Partea de admisie Maxgear AUDI R8 Spyder (427, 429) 2012-2015 - 54-2478
412 lei
TopTechAuto
2742

412 lei
TopTechAuto
2742

Roata dintata ax cu came Partea de admisie Maxgear AUDI A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 2010-2018 - 54-2478
412 lei
TopTechAuto
2742

Roata dintata ax cu came Partea de admisie Maxgear AUDI Q7 Van (4LB) 2006-2015 - 54-2478
412 lei
TopTechAuto
2742

412 lei
TopTechAuto
2742

412 lei
TopTechAuto
2742

Roata dintata ax cu came Partea de admisie Maxgear AUDI Q5 Van (8RB) 2008-2012 - 54-2478
412 lei
TopTechAuto
2742

412 lei
TopTechAuto
2742

412 lei
TopTechAuto
2742

Roata dintata ax cu came Partea de admisie Maxgear AUDI A7 Sportback (4GA, 4GF) 2010-2018 - 54-2478
412 lei
TopTechAuto
2742
vag com audi a4
din categoriaFulie ax came
Suceava.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).
Vezi şi ofertele pentru: