Marcă / Model
Audi
16
BMW
1
Chevrolet
12
Ford
3
Jaguar
26
Land Rover
31
Mercedes
3
Mitsubishi
16
Nissan
1
Opel
43
Porsche
15
Renault
70
Seat
15
Skoda
1
Smart
1
Volkswagen
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Actuator turbina 59001107019a 4146r113 3.6 TDV8 Land Rover Range Rover Sport [2005 - 2009]
563 lei
LuxAutoDEZ
1671
563 lei
LuxAutoDEZ2
455
112 lei
TopTechAuto
860
Convertizor de presiune turbina RENAULT LAGUNA II Sport Tourer (KG0/1_) (2001 - 2016) MEAT & DORIA 9227
320 lei
PieseMania
698
Actuator Turbo Turbina Range Rover Sport L494 Vogue Discovery 5 Jaguar 3.0 Diesel Motor 306DT Euro 6 Cod 824754-0002 - Dezmembrari Arad
650 lei
BMWautodez
1064
150 lei
BMWautodez
1064
Actuator Turbo Range Rover Evoque Discovery Sport Jaguar XE 2.0 2016 2017 2018 G4D3-6K682-AF
980 lei
Pitstopdiesel
1219
602 lei
Smartshop
6839
658 lei
Smartshop
6839
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO LAND ROVER RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 4x4 3.0 TDV6 4x4 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 211cp 249cp 258cp 292cp 306cp 340cp 354cp EVORON EVAC184 2013 2014 2015 2016 2017 2018
493 lei
TopTechAuto
860
493 lei
TopTechAuto
860
Convertizor de presiune, turbocompresor RENAULT MASTER II Van (FD), RENAULT MASTER II platou / sasiu (ED/HD/UD), RENAULT MASTER II bus (JD) - PIERBURG 7
238 lei
Pieseautodetop
3392
710 lei
AutopartsAS
108
776 lei
AutopartsAS
108
Supapa presiune vacuum turbo Opel ASTRA H Sport Hatch (L08) 2005-2016 #4 7003088010
188 lei
Expertauto1
14460
418 lei
PieseMania
698
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO LAND ROVER DISCOVERY SPORT (L550) 2.0 D 4x4 180cp EVORON EVAC164 2015
525 lei
TopTechAuto
860
856 lei
TopTechAuto
860
729 lei
Smartshop
6839
Supapa presiune vacuum turbo Renault LAGUNA II Sport Tourer (KG0/1_) 2001-2016 #4 1448300Q0A
246 lei
Expertauto1
14460
383 lei
Expertauto1
14460
296 lei
PieseMania
698
turbosuflanta sport
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.