Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
![Actuator electric turbosuflanta Cod: 06H145710D 06H145710D Volkswagen VW Golf 6 [2008 - 2015] Hatchback 5-usi 1.4 TSI MT (122 hp) Cod motor: CAX, Cod cutie: MCB](https://www.pieseauto.ro/poze/actuator-electric-turbosuflanta-cod-06h145710d/actuator-electric-turbosuflanta-cod-06h145710d-fe31710d4b3ce8daf26-0-0-0-0-0.jpg)
300 lei
DezmembrariBragadiru
3465
![Actuator electric turbosuflanta Cod: 06H145710D 06H145710D Volkswagen VW Golf 6 [2008 - 2015] Hatchback 5-usi 1.4 TSI MT (122 hp) Cod motor: CAX, Cod cutie: MCB](https://www.pieseauto.ro/poze/actuator-electric-turbosuflanta-cod-06h145710d/actuator-electric-turbosuflanta-cod-06h145710d-fe31710d4b3ce8daf26-0-0-0-0-0.jpg)
Actuator electric turbosuflanta Cod: 06H145710D 06H145710D Volkswagen VW Golf 6 [2008 - 2015] Hatchback 5-usi 1.4 TSI MT (122 hp) Cod motor: CAX, Cod cutie: MCB
300 lei
DezRomBragadiru
1779

200 lei
VagAutoDez
637

199 lei
ModusDezmembrari
1179

Actuator turbosuflanta, cod 06H145710D, VW Golf 6 (5K1), 1.4 TSI, CAX (id:638132)
210 lei
DezmaAuto
17008

210 lei
DezmaOradea
2670

Actuator turbina CAX Audi A3 8P 1.4 tsi cod piesa 06H145710D motor CAX euro 5 an fab 2013
200 lei
VagAutoDez
637

Actuator turbina, cod 06H145710D, Skoda Octavia 2 (1Z3), 1.4 TSI, CAX (idi:597080)
210 lei
DezmaAuto
17008

210 lei
DezmaAuto
17008

Actuator turbina, cod 06H145710D, VW Golf 5 Plus (5M1), 1.4 TSI, CAX (idi:597080)
210 lei
DezmaAuto
17008

210 lei
DezmaAuto
17008

Actuator turbina, cod 06H145710D, VW Golf 5 (1K1), 1.4 TSI, CAX (idi:597080)
210 lei
DezmaAuto
17008

210 lei
DezmaAuto
17008

Actuator turbina, cod 06H145710D, VW Golf 6 Cabriolet (517), 1.4 TSI, CAX (idi:597080)
210 lei
DezmaAuto
17008

Actuator turbina, cod 06H145710D, VW Eos (1F7, 1F8), 1.4 TSI, CAX (idi:597080)
210 lei
DezmaAuto
17008
turbo 1.4 tsi 122 caxa
din categoriaActuator turbo
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.