Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

210 lei
DezmaAuto
17038

210 lei
DezmaOradea
2684

Actuator turbosuflanta, cod 06H145710D, VW Golf 5 Plus (5M1), 1.4 TSI, CAX (idi:639391)
210 lei
DezmaOradea
2684

210 lei
DezmaAuto
17038

210 lei
DezmaOradea
2684
![Actuator turbo, Vw Golf 6 Variant (AJ5) [Fabr 2009-2013] 1.4 tsi, CAX, 06H145710D](https://www.pieseauto.ro/poze/actuator-turbo-vw-golf-6-variant-aj5-fabr-2009/actuator-turbo-vw-golf-6-variant-aj5-fabr-2009-e5b85f7612b98b7c67-0-0-0-0-0.jpg)
Actuator turbo, Vw Golf 6 Variant (AJ5) [Fabr 2009-2013] 1.4 tsi, CAX, 06H145710D
210 lei
DezmaOradea
2684

Actuator turbosuflanta, cod 06H145710D, Vw Passat (3C2) 1.4 TSI, CAX (idi:691516)
210 lei
DezmaAuto
17038

210 lei
DezmaOradea
2684

210 lei
DezmaAuto
17038

210 lei
DezmaOradea
2684

Actuator turbina, cod 06H145710D, Skoda Octavia 2 (1Z3) 1.4 TSI, CAX (idi:656988)
210 lei
DezmaOradea
2684

210 lei
DezmaAuto
17038

Actuator turbosuflanta, cod 06H145710D, VW Passat Variant (365) 1.4 TSI, CAX (idi:639391)
210 lei
DezmaAuto
17038

Actuator turbosuflanta, cod 06H145710D, VW Passat (362) 1.4 TSI, CAX (idi:639391)
210 lei
DezmaOradea
2684

210 lei
DezmaAuto
17038

Actuator turbina, cod 06H145710D, Seat Altea XL (5P5, 5P8) 1.4 TSI, CAX (idi:656988)
210 lei
DezmaOradea
2684

Actuator turbosuflanta, cod 06H145710D, VW Passat (3C2) 1.4 TSI, CAX (idi:639391)
210 lei
DezmaAuto
17038

210 lei
DezmaOradea
2684

Actuator turbosuflanta, cod 06H145710D, Vw Golf 5 (1K1) 1.4 TSI, CAX (idi:691516)
210 lei
DezmaAuto
17038

210 lei
DezmaAuto
17038

Actuator turbosuflanta, cod 06H145710D, Vw Golf 6 Cabriolet (517) 1.4 TSI, CAX (idi:691516)
210 lei
DezmaOradea
2684

Actuator turbosuflanta, cod 06H145710D, Audi A3 (8P1) 1.4 TSI, CAX (idi:691516)
210 lei
DezmaOradea
2684
turbo 1.4 tsi 122 caxa
din categoriaActuator turbo
Bihor.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.