Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
819 lei
PieseMania
698
879 lei
Expertauto1
14467
REPARTITOR FRANA FORD TRANSIT Platform/Chassis (FM_ _, FN_ _, FF_ _) BOSCH 0 204 131 703 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
793 lei
TopTechAuto
862
1361 lei
AutopiesaRO
10709
Regulator putere de franare FORD TRANSIT bus (E_ _), FORD TRANSIT Van (E_ _), FORD TRANSIT platou / sasiu (E_ _) - BOSCH 0 204 131 367
2841 lei
Pieseautodetop
3392
REPARTITOR FRANA FORD TRANSIT TOURNEO Bus BOSCH 0 204 131 703 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
793 lei
TopTechAuto
862
Regulator putere de franare FORD TRANSIT platou / sasiu (2006 - 2014) BOSCH 0 204 131 705 piesa NOUA
887 lei
AutopiesaRO
10709
Regulator putere de franare FORD TRANSIT bus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) (2000 - 2006) BOSCH 0 204 131 706
645 lei
OnePlusAuto
435
645 lei
OnePlusAuto
435
Regulator putere de franare FORD TRANSIT bus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _), FORD TRANSIT Van (FA_ _), FORD TRANSIT platou / sasiu (FM_ _, FN_ _)
1114 lei
Pieseautodetop
3392
Regulator putere de franare FORD TRANSIT Van (FA_ _) (2000 - 2006) Bosch 0 204 131 706
727 lei
PieseMania
698
622 lei
Pieseautodetop
3392
Regulator putere de franare FORD TRANSIT TOURNEO (2006 - 2020) BOSCH 0 204 131 703
747 lei
Luk4Parts
21
747 lei
Luk4Parts
21
793 lei
TopTechAuto
862
793 lei
TopTechAuto
862
Regulator putere de franare FORD TRANSIT bus (2006 - 2014) BOSCH 0 204 131 705 piesa NOUA
887 lei
AutopiesaRO
10709
887 lei
AutopiesaRO
10709
645 lei
OnePlusAuto
435
Regulator putere de franare FORD TRANSIT platou / sasiu (2006 - 2016) BOSCH 0 204 131 706
645 lei
OnePlusAuto
435
Regulator putere de franare FORD TRANSIT platou / sasiu (2006 - 2016) Bosch 0 204 131 706
727 lei
PieseMania
698
transit
din categoriaRepartitor frana
.Repartitorul de frana este un sistem care manageriaza presiunea lichidului de frana in instalatia de franare. Acesta are rolul de a echilibra franarea intre punti, adica forta de franare pe puntea spate comparativ cu cea din fata. Cand are nevoie automobilul de acest sistem? Atunci cand masina este incarcata, forta de franare pe puntea spate trebuie sa fie mai mare. Echilibrul intre forta de franare pe aceste doua punti este scopul repartitorului de frana. Daca repartitorul este stricat, automobilele vor pica trestul de frane facut la inspectia tehnica periodica.