Marcă / Model
Citigo
1
Fabia
348
Fabia 2
142
Fabia 3
4
Felicia
141
Karoq
2
Kodiaq
2
Octavia
494
Octavia 2
303
Octavia 3
26
Pick-up
9
Praktik
94
Rapid
142
Roomster
338
Superb
315
Superb 2
195
Superb 3
130
Yeti
109
vezi toate [+]
Județ
Alba
2
Arad
51
Arges
9
Bihor
372
Botosani
10
Brasov
4
Bucuresti
272
Buzau
1
Cluj
209
Constanta
2
Dambovita
13
Dolj
10
Galati
1
Giurgiu
2
Hunedoara
7
Iasi
14
Ilfov
31
Maramures
7
Mures
56
Neamt
224
Prahova
9
Satu-Mare
1
Sibiu
4
Suceava
236
Teleorman
6
Timis
672
Valcea
7
Vaslui
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
100 lei
EngineDepot
1100
Releu bujii Skoda Fabia 2 Hatchback 1.4 TDI cod 5J0959631 an 2006 2007 2008 2009
45 lei
Piesetargoviste
1884
Releu bujii 0281003038 038907281D Audi VW Seat Skoda Golf 5 ,6 Octavia 2 Passat B6 A3 8P
40 lei
AUTOPRO
5947
100 lei
Dacsif_auto
2035
70 lei
DezRomBragadiru
1306
150 lei
SDG
4468
Releu bujii incandescente VW , SKODA (diesel - 4 pistoane) --2005-2018--
110 lei
CadyAutoConstanta
4762
30 lei
PieseAutoIedera
7631
0281003042 Releu bujii Skoda Fabia 2 Combi 1.2 TDI 75 cai motor CFW CFWA an 2011 2012 2013 2014
90 lei
Piesetargoviste
1884
60 lei
PieseAutoALN
867
skoda
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.