Marcă / Model
Fabia
136
Fabia 2
396
Fabia 3
87
Octavia
627
Octavia 2
1179
Octavia 3
83
Praktik
35
Rapid
99
Roomster
275
Superb
126
Superb 2
492
Superb 3
132
Yeti
411
vezi toate [+]
Județ
Arad
16
Arges
1
Bacau
87
Bihor
392
Botosani
1
Bucuresti
23
Cluj
95
Constanta
6
Dambovita
6
Galati
5
Harghita
1
Hunedoara
10
Iasi
2
Ilfov
89
Neamt
8
Prahova
6
Sibiu
1
Suceava
952
Valcea
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
147 lei
Bestautovest
35194
Supapa / Electrovalva / Actuator Presiune Vacuum Skoda Octavia 2 1.9 tdi 2004 -2013 Cod: 1K0906627A
100 lei
SDG
4468
278 lei
AutopiesaRO
10709
234 lei
TopTechAuto
862
Actuator turbosuflanta Skoda Octavia 2 [2004 - 2008] Liftback 5-usi 2.0 TDI MT (140 hp) (1Z3) Cod motor BKD
175 lei
DezmembrariBragadiru
2788
Convertizor de presiune turbina SKODA OCTAVIA 2 (1Z3) (2004 - 2013) MEAT & DORIA 9087
249 lei
PieseMania
698
166 lei
DezmaOradea
1520
119 lei
Expertauto1
14466
Electrovalva turbosuflanta Skoda Octavia 2 [2004 - 2008] Liftback 5-usi 1.9 TDI MT (105 hp)
150 lei
SmartDezmembrari
209
Actuator turbo, cod 06H145710D, Skoda Octavia 2 Combi (1Z5), 1.4 TSI, CAXA (idi:472151)
166 lei
DezmaAuto
15173
117 lei
DezRomBragadiru
1306
100 lei
SDG
4468
166 lei
DezmaOradea
1520
Actuator electronic turbosuflanta pentru motor 1.6 tdi CR CAYC Skoda Octavia 2 [facelift] [2008 - 2013]
250 lei
DezHorpazIasi
3103
162 lei
SantosAuto
182
Actuator turbo Audi A4 Capsula supapa turbina Skoda Octavia AXR Supapa Golf 4 IV
199 lei
TURBOBUSINESS
258
232 lei
DezmaAuto
15173
Electrovalva turbosuflanta Skoda Octavia 2 [2004 - 2008] Liftback 5-usi 2.0 TDI MT (140 hp) 1Z3
117 lei
DezmembrariBragadiru
2788
Convertizor de presiune, turbocompresor SKODA OCTAVIA II Combi (1Z5) (2004 - 2013) MEAT & DORIA 9087 piesa NOUA
278 lei
AutopiesaRO
10709
175 lei
DezRomBragadiru
1306
skoda octavia 2
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.