Marcă / Model
Fabia
11
Fabia 2
50
Fabia 3
1
Karoq
1
Kodiaq
1
Octavia
113
Octavia 2
59
Octavia 3
4
Praktik
5
Rapid
49
Roomster
52
Superb
9
Superb 2
53
Superb 3
4
Yeti
49
vezi toate [+]
Județ
Arad
9
Bihor
47
Botosani
1
Bucuresti
16
Cluj
31
Dambovita
1
Galati
1
Iasi
1
Ilfov
3
Neamt
5
Sibiu
3
Suceava
41
Timis
8
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
150 lei
SDG
4467
153 lei
AutopiesaRO
10706
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente SKODA OCTAVIA 1 (1U2) (1996 - 2010) HELLA 4RA 007 507-021
70 lei
PieseMania
698
79 lei
TopTechAuto
860
Unitate de control,bujii incandescente SKODA OCTAVIA I Combi (1U5) (1998 - 2010) BERU GR081 piesa NOUA
153 lei
AutopiesaRO
10706
79 lei
TopTechAuto
860
Releu bujii audi a4 b5 facelift audi a3 8L golf 4 bora octavia 1 leon 1.9 tdi 8D0907701A releu 397
40 lei
Adyrewe
1488
Releu bujii 103 Volkswagen Golf III IV Caddy Passat B4 Polo Transporter Touareg Vento Skoda Seat Audi 357911253
50 lei
Vasiloiu0ncl
7516
Unitate de control,bujii incandescente Skoda SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) 2004-2013 #2 0281003083
277 lei
Expertauto1
14461
80 lei
DezHorpazIasi
3102
50 lei
Adyrewe
1488
224 lei
Autoeshop
8127
skoda octavia 1 fabricatie
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.