233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
Comutator aprindere SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW GOLF Mk III (1H1) - MOBILETRON IG-B018
138 lei
Pieseautodetop
3405
233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW POLO (6N1), VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) - MAPCO 80880
753 lei
Pieseautodetop
3405
Comutator aprindere SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6), VW POLO limuzina (6KV2) - HCO 138420
124 lei
Pieseautodetop
3405
233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
Comutator aprindere SKODA FABIA Combi (6Y5) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW POLO (6N1), VW POLO limuzina (6KV2) - BREMI 14051
652 lei
Pieseautodetop
3405
Comutator aprindere SEAT LEON (1M1) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
Comutator aprindere VOLKSWAGEN NEW BEETLE Cabriolet (1Y7) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
Comutator aprindere AUDI A4 (8E2, B6) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
Comutator aprindere AUDI A4 (8EC, B7) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
233 lei
Autoeshop
8224
skoda octavia 1 an 2004
din categoriaAprindere electronica
Skoda Fabia
.Aprindere electronica este, cum spune si numele, controlata electric, nu mecanic. Chiar si cei mai sceptici admit că utilizarea aprinderii electronice conferă multiple avantaje în comparaţie cu aprinderea clasică. Aprinderea face ca motorul sa mearga uniform si rotund, sincronizand momentele motorului in toate fazele sale de evolutie. Va mai amintiti acele probleme cu delocul la vechiile Dacii? Acelea sunt de domeniul trecutului cu o aprindere electronica bine reglata.