Marcă / Model
Județ
Preț (lei)
Vânzător
57 lei
TopTechAuto
865
138 lei
TopTechAuto
865
Rola ghidare/conducere, curea transmisie VW POLO (6N1), SKODA FELICIA (6U1), SKODA FELICIA combi (6U5) - FEBI BILSTEIN 30990
128 lei
Pieseautodetop
3392
72 lei
TopTechAuto
865
72 lei
TopTechAuto
865
Rola ghidare/conducere, curea transmisie VW POLO (6N1), SKODA FELICIA (6U1), SKODA FELICIA combi (6U5) - SWAG 30 93 0990
275 lei
Pieseautodetop
3392
ROLA CUREA ACCESORII SKODA FELICIA II Estate (6U5) 1.3 68cp BTA E2B5006BTA 1996 1997 1998 1999 2000 2001
72 lei
TopTechAuto
865
83 lei
TopTechAuto
865
Rola ghidare/conducere, curea transmisie VW POLO (6N1), SKODA FELICIA (6U1), SKODA FELICIA combi (6U5) - DAYCO APV2631
299 lei
Pieseautodetop
3392
83 lei
TopTechAuto
865
83 lei
TopTechAuto
865
ROLA CUREA ACCESORII SKODA FELICIA II (6U1) 1.9 D 64cp BTA E2W6301BTA 1998 1999 2000 2001
65 lei
TopTechAuto
865
91 lei
TopTechAuto
865
Rola ghidare/conducere, transmisie VW POLO (6N1), SKODA FELICIA (6U1), SKODA FELICIA combi (6U5) - AUTLOG RT1608
287 lei
Pieseautodetop
3392
ROLA CUREA ACCESORII SKODA FELICIA I Pickup (6UF, 6U7) 1.6 75cp MEYLE 100 145 0003 1997 1998 1999 2000 2001 2002
91 lei
TopTechAuto
865
91 lei
TopTechAuto
865
77 lei
Pieseautodetop
3392
ROLA CUREA ACCESORII VW POLO III (6N1) 64 1.9 D 64 1.9 SDI 64cp BTA E2W6301BTA 1994 1995 1996 1997 1998 1999
65 lei
TopTechAuto
865
65 lei
TopTechAuto
865
190 lei
Pieseautodetop
3392
ROLA CUREA ACCESORII VW LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 1.7 SDI 50cp 60cp BTA E2W6301BTA 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
65 lei
TopTechAuto
865
65 lei
TopTechAuto
865
80 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere, curea transmisie BMW 3 Compact (E36), BMW 3 limuzina (E36), BMW 3 cupe (E36) - AUTEX 641497
190 lei
Pieseautodetop
3392
74 lei
Pieseautodetop
3392
84 lei
Pieseautodetop
3392
skoda felicia 1999
din categoriaRola ghidaj accesorii
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.