Marcă / Model
Fabia
28
Fabia 2
47
Octavia
8
Octavia 2
47
Praktik
20
Rapid
48
Roomster
49
Superb
2
Superb 2
47
Superb 3
1
Yeti
48
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
45 lei
Expertauto1
14477
RELEU BUJII SKODA FABIA I Praktik (6Y5) HELLA 4RA007 507-021 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007
79 lei
TopTechAuto
865
30 lei
PieseAutoIedera
7634
Unitate de control,bujii incandescente SKODA FABIA Praktik (2001 - 2007) BERU GR081
121 lei
Luk4Parts
21
58 lei
Luk4Parts
21
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente SKODA FABIA Praktik (2001 - 2007) HELLA 4RA 007 507-021
70 lei
PieseMania
699
74 lei
Pieseautodetop
3392
79 lei
TopTechAuto
865
RELEU BUJII SKODA FABIA I Saloon (6Y3) HELLA 4RA007 507-021 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007
79 lei
TopTechAuto
865
79 lei
TopTechAuto
865
40 lei
PieseAutoIedera
7634
skoda fabia 2001
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.