Preț (lei)
Vânzător
224 lei
Autoeshop
8281
Unitate de control bujii incandescente SKODA SUPERB (3T4) - Cod intern: W20279108 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
181 lei
Autoeshop
8281
91 lei
Pieseautodetop
3411
284 lei
Autoeshop
8281
Unitate de control bujii incandescente SKODA RAPID Spaceback (NH1) - Cod intern: W20123085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
284 lei
Autoeshop
8281
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9), VW POLO (9N_), SEAT IBIZA Mk IV (6L1) - METZGER 0884008
219 lei
Pieseautodetop
3411
284 lei
Autoeshop
8281
Unitate de control bujii incandescente SKODA YETI (5L) - Cod intern: W20123085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
284 lei
Autoeshop
8281
284 lei
Autoeshop
8281
284 lei
Autoeshop
8281
Unitate de control bujii incandescente SKODA SUPERB (3U4) - Cod intern: W20123085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
284 lei
Autoeshop
8281
284 lei
Autoeshop
8281
Unitate de control,bujii incandescente AUDI A2 (8Z0), AUDI A4 (8E2, B6), AUDI A4 Avant (8E5, B6) - BERU GSE100
224 lei
Pieseautodetop
3411
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9), VW POLO (9N_), SEAT IBIZA Mk IV (6L1) - HCO 132106
409 lei
Pieseautodetop
3411
284 lei
Autoeshop
8281
284 lei
Autoeshop
8281
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW NOVO FUSCA (9C1, 1C1), SEAT LEON (1M1), AUDI A2 (8Z0) - METZGER 0884009
409 lei
Pieseautodetop
3411
284 lei
Autoeshop
8281
284 lei
Autoeshop
8281
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW NOVO FUSCA (9C1, 1C1), SEAT LEON (1M1), AUDI A2 (8Z0) - HCO 132128
409 lei
Pieseautodetop
3411
291 lei
Autoeshop
8281
291 lei
Autoeshop
8281
Unitate de control bujii incandescente SKODA RAPID Spaceback (NH1) - Cod intern: W20289382 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
291 lei
Autoeshop
8281
291 lei
Autoeshop
8281
291 lei
Autoeshop
8281
skoda 2010
din categoriaReleu bujii
Skoda Superb 3
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.