Marcă / Model
Citigo
1
Fabia
200
Fabia 2
50
Felicia
71
Octavia
306
Octavia 2
55
Praktik
24
Rapid
57
Roomster
241
Superb
195
Superb 2
118
Superb 3
113
Yeti
58
vezi toate [+]
Județ
Arad
1
Bihor
130
Botosani
1
Bucuresti
16
Cluj
200
Dambovita
1
Dolj
1
Hunedoara
2
Iasi
3
Ilfov
8
Mures
8
Neamt
77
Suceava
12
Timis
162
Vaslui
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
89 lei
Piesetargoviste
1889
153 lei
AutopiesaRO
10719
70 lei
PieseMania
704
Releu bujii incandescente Skoda Octavia [facelift] [2000 - 2010] Liftback 5-usi 1.9 TDI MT (110 hp)
80 lei
DezmembrariBragadiru
2790
RELEU BUJII SKODA OCTAVIA II Combi (1Z5) HELLA 4RA007 507-021 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
79 lei
TopTechAuto
867
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Skoda OCTAVIA Combi (1U5) 1998-2010 #2 001217
45 lei
Expertauto1
14498
100 lei
Dacsif_auto
2037
80 lei
DezRomBragadiru
1312
Releu bujii incandescente Skoda Octavia [facelift] [2000 - 2010] Combi wagon 5-usi 1.9 TDI MT (90 hp)
76 lei
DezmembrariBragadiru
2790
153 lei
AutopiesaRO
10719
76 lei
DezRomBragadiru
1312
45 lei
Expertauto1
14498
skoda 2010
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: