Marcă / Model
Audi
6
BMW
1
Chevrolet
3
Citroen
9
Dacia
1
Daewoo
1
Ford
9
Kia
1
Mercedes
13
Opel
2
Peugeot
4
Renault
5
Seat
5
Skoda
6
Volkswagen
17
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
200 lei
SDG
4468
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Opel Astra H 1.7 CDTI 2004 - 2010 Cod 0580300052 13238849 [M4649]
100 lei
SDG
4468
200 lei
SDG
4468
130 lei
SDG
4468
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes Clasa A Class W169 2.0 CDI 2004 - 2012 Cod A1694700594 0580303050 [M3948]
150 lei
SDG
4468
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes Clasa B Class W245 2.0 CDI 2005 - 2012 Cod A1694700594 0580303050 [M3948]
150 lei
SDG
4468
200 lei
SDG
4468
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Chevrolet Aveo 1.4 B 2003 - 2011 Cod 96447642 [M4590]
120 lei
SDG
4468
120 lei
SDG
4468
200 lei
SDG
4468
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes W211 E Class E280 3.0 CDI 2002 - 2008 Cod A2114701694 0580303018
200 lei
SDG
4468
200 lei
SDG
4468
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes W211 E Class E220 2.2 CDI 2002 - 2008 Cod A2114701694 0580303018
200 lei
SDG
4468
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes W211 E Class E270 2.7 CDI 2002 - 2008 Cod A2114701694 0580303018
200 lei
SDG
4468
200 lei
SDG
4468
200 lei
SDG
4468
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor VW Touran 2.0 B 2003 - 2010 Cod 1T0919051G A2C53166115
200 lei
SDG
4468
150 lei
SDG
4468
200 lei
SDG
4468
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes C219 CLS 320 3.0 CDI 2005 - 2010 Cod A2114701694 0580303018
200 lei
SDG
4468
200 lei
SDG
4468
150 lei
SDG
4468
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Ford Focus 1 1.6 16V 1998 - 2004 Cod 9H307-2751 98AP-9B238-CA 98AP9B238CA
150 lei
SDG
4468
200 lei
SDG
4468
200 lei
SDG
4468
senzor
din categoriaPompa rezervor
Galati.Pompa rezervorului este cea care absoarbe si impinge combustibilul din rezervor spre motor. Un lucru pe care multi conducatori nu il cunosc este acela ca pompa de combustibil, pentru o buna functionare, are nevoie de racire. Racirea acesteia se face prin surplusul de combustibil trimis tot de pompa spre motor, respectiv pompa de inalta presiune sau injectoare, surplus care, intorcandu-se pe conductele de retur inapoi in rezervor, este racit de aerul care circula pe sub masina.