Marcă / Model
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
79 lei
TopTechAuto
856
74 lei
Pieseautodetop
3391
RELEU BUJII SEAT TOLEDO I (1L2) HUCO HUCO132062 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999
120 lei
TopTechAuto
856
291 lei
Autoeshop
8126
Unitate de control bujii incandescente SEAT TOLEDO III (5P2) - Cod intern: W20289382 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
291 lei
Autoeshop
8126
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), SEAT TOLEDO (1L), VW PASSAT (3A2, 35I) - VEMO V15-71-0004
43 lei
Pieseautodetop
3391
48 lei
Pieseautodetop
3391
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), SEAT TOLEDO (1L), VW PASSAT (3A2, 35I) - TOPRAN 107 258
28 lei
Pieseautodetop
3391
163 lei
TopTechAuto
856
176 lei
TopTechAuto
856
Unitate de control bujii incandescente SEAT TOLEDO III (5P2) - Cod intern: W20123085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
284 lei
Autoeshop
8126
284 lei
Autoeshop
8126
79 lei
TopTechAuto
856
RELEU BUJII SEAT CORDOBA Vario (6K5) HELLA 4RA007 507-021 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002
79 lei
TopTechAuto
856
291 lei
Autoeshop
8126
161 lei
Pieseautodetop
3391
seat toledo 1996 piesa
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.