Marcă / Model
Alhambra
208
Alhambra 2
4
Altea
173
Arosa
73
Ateca
3
Cordoba
213
Exeo
9
Ibiza
153
Ibiza 4
71
Ibiza 5
110
Leon
401
Leon 2
26
Leon 3
3
Tarraco
1
Toledo
243
vezi toate [+]
Județ
Arad
15
Bihor
38
Botosani
2
Brasov
1
Bucuresti
1
Buzau
1
Cluj
172
Dambovita
2
Dolj
1
Ialomita
1
Ilfov
5
Maramures
2
Mures
7
Neamt
38
Sibiu
1
Suceava
85
Timis
36
Valcea
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
99 lei
DezRomBragadiru
1306
40 lei
AUTOPRO
5947
Releu bujii 2.0 tdi vw tiguan 5n golf 6 sharan 7n scirocco 3 audi a3 8p seat leon 038907281d
50 lei
Dezpetriuc
4783
Releu bujii Seat Leon 1P 1.9 TDI 105 cai cod motor BLS an 2008 cod 038907281D
45 lei
Piesetargoviste
1884
99 lei
DezmembrariBragadiru
2788
Unitate de control bujii incandescente SEAT LEON (1P1) - Cod intern: W20289382 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
291 lei
Autoeshop
8127
Releu comanda bujii incandescente SEAT LEON (1P1) - Cod intern: W20205267 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
280 lei
Autoeshop
8127
108 lei
Pieseautodetop
3392
79 lei
TopTechAuto
858
79 lei
TopTechAuto
858
40 lei
Adyrewe
1488
Releu bujii incandescente Seat Leon 2 1P [facelift] [2009 - 2012] Hatchback 5-usi 1.6 TDI MT (105 hp)
100 lei
DezmembrariBragadiru
2788
60 lei
Acm_auto
1666
seat leon tdi
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.