Marcă / Model
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
170 lei
TopTechAuto
864
65 lei
Autoeshop
8130
Uscator aer conditionat SEAT CORDOBA (6K2) - Cod intern: W20092697 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
65 lei
Autoeshop
8130
168 lei
Pieseautodetop
3392
101 lei
TopTechAuto
864
Uscator,aer conditionat SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), AUDI A3 (8L1), SKODA OCTAVIA (1U2) - BEHR HELLA SERVICE 8FT 351 196-391
69 lei
Pieseautodetop
3392
Uscator aer conditionat SEAT CORDOBA (6L2) - Cod intern: W20092597 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8130
103 lei
TopTechAuto
864
USCATOR AC SEAT CORDOBA (6L2) THERMOTEC KTT120047 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
72 lei
TopTechAuto
864
133 lei
Pieseautodetop
3392
82 lei
Autoeshop
8130
USCATOR AC SEAT CORDOBA (6L2) NISSENS NIS 95468 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
108 lei
TopTechAuto
864
82 lei
Autoeshop
8130
Uscator,aer conditionat SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), AUDI A3 (8L1), SKODA OCTAVIA (1U2) - HELLA 8FT 351 196-391
69 lei
Pieseautodetop
3392
Uscator aer conditionat SEAT CORDOBA Vario (6K5) - Cod intern: W20092597 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8130
103 lei
TopTechAuto
864
101 lei
TopTechAuto
864
Uscator aer conditionat SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) - Cod intern: W20092597 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8130
95 lei
Pieseautodetop
3392
79 lei
Autoeshop
8130
Uscator aer conditionat SEAT CORDOBA Vario (6K5) - Cod intern: W20162744 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
60 lei
Autoeshop
8130
72 lei
TopTechAuto
864
108 lei
TopTechAuto
864
Uscator,aer conditionat SKODA FABIA (6Y2), SKODA FABIA Combi (6Y5), SKODA FABIA limuzina (6Y3) - VAN WEZEL 7600D012
208 lei
Pieseautodetop
3392
65 lei
Autoeshop
8130
65 lei
Autoeshop
8130
USCATOR AC SEAT IBIZA III (6L1) DELPHI TSP0175265 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
170 lei
TopTechAuto
864
seat cordoba 2004
din categoriaUscator AC
.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.