Marcă / Model
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
79 lei
TopTechAuto
865
28 lei
Pieseautodetop
3392
Unitate de control bujii incandescente SEAT CORDOBA (6L2) - Cod intern: W20289382 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
291 lei
Autoeshop
8130
180 lei
Autoeshop
8130
RELEU BUJII SEAT TOLEDO II (1M2) HELLA 4RA007 507-021 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
79 lei
TopTechAuto
865
RELEU BUJII BOSCH COD 0281003038 / 038907281D SKODA SUPERB 1 FAB. 2001 - 2008 ⭐⭐⭐⭐⭐
40 lei
PieseAutoIedera
7634
43 lei
Pieseautodetop
3392
284 lei
Autoeshop
8130
Releu comanda bujii incandescente SEAT CORDOBA (6L2) - Cod intern: W20205266 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
261 lei
Autoeshop
8130
161 lei
Pieseautodetop
3392
Unitate de control,bujii incandescente SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), SEAT TOLEDO (1L), VW PASSAT (3A2, 35I) - ERA 661132
48 lei
Pieseautodetop
3392
79 lei
TopTechAuto
865
Unitate de control bujii incandescente SEAT IBIZA V ST (6J8, 6P8) - Cod intern: W20279108 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
8130
180 lei
Autoeshop
8130
79 lei
TopTechAuto
865
180 lei
Autoeshop
8130
Unitate de control,bujii incandescente SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), SEAT TOLEDO (1L), VW PASSAT (3A2, 35I) - HERTH+BUSS ELPARTS 75614048
74 lei
Pieseautodetop
3392
180 lei
Autoeshop
8130
seat cordoba 2004
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.