Marcă / Model
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Axele cu came: ce rol au si cum se pot strica la un motor
339 lei
TopTechAuto
862
619 lei
Pieseautodetop
3392
Ax cu came SEAT CORDOBA Vario (6K5) - Cod intern: W20184564 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
411 lei
Autoeshop
8127
411 lei
Autoeshop
8127
339 lei
TopTechAuto
862
Ax cu came SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), AUDI A4 limuzina (8D2, B5), SEAT TOLEDO (1L) - AE CAM913
708 lei
Pieseautodetop
3392
414 lei
Autoeshop
8127
Ax cu came SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) - Cod intern: W20184596 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
414 lei
Autoeshop
8127
475 lei
TopTechAuto
862
475 lei
TopTechAuto
862
1601 lei
Pieseautodetop
3392
Ax cu came SEAT CORDOBA Vario (6K5) - Cod intern: W20184596 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
414 lei
Autoeshop
8127
Ax cu came AUDI 90 (8C, B4), AUDI 80 Avant (8C, B4), SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2) - CAMPRO CP10245
535 lei
Pieseautodetop
3392
440 lei
Autoeshop
8127
465 lei
TopTechAuto
862
AX CU CAME SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 TDI 110cp 90cp INA 428 0062 10 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002
465 lei
TopTechAuto
862
440 lei
Autoeshop
8127
Ax cu came AUDI 90 (8C, B4), AUDI 80 Avant (8C, B4), SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2) - AE CAM440
516 lei
Pieseautodetop
3392
440 lei
Autoeshop
8127
515 lei
TopTechAuto
862
AX CU CAME SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 i 60cp INA 428 0162 10 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002
515 lei
TopTechAuto
862
288 lei
TopTechAuto
862
Ax cu came SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), VW POLO (6N1), VW GOLF Mk III (1H1) - KOLBENSCHMIDT 50006204
501 lei
Pieseautodetop
3392
seat cordoba 1998 piesa
din categoriaAxe came
.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.