Marcă / Model
Alfa Romeo
2
Audi
53
BMW
19
Chrysler
31
Citroen
2
Dacia
94
Dodge
256
Fiat
2
Ford
18
Lancia
2
Land Rover
10
Lexus
4
Mazda
14
Mercedes
233
Mini
2
Nissan
8
Opel
65
Peugeot
2
Porsche
3
Renault
240
Saab
1
Seat
43
Skoda
48
Smart
8
Suzuki
2
Volkswagen
115
Volvo
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
89 lei
AutopiesaRO
10719
Roata dintata Ax came MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platou sasiu 901 902 FEBI FE19075
233 lei
BesoiuPieseAuto
4699
350 lei
Comnico
4674
173 lei
Comnico
4674
Roata dintata, ax cu came Partea de evacuare (19076 FEBI BILSTEIN) MERCEDES-BENZ,MERCEDES-BENZ (FJDA)
148 lei
PieseAutoSuceava
5305
89 lei
AutopiesaRO
10719
Roata dintata, ax cu came SKODA FABIA (6Y2), SKODA FABIA Combi (6Y5), SKODA FABIA limuzina (6Y3) - SWAG 30 93 2183
15 lei
Pieseautodetop
3393
233 lei
BesoiuPieseAuto
4699
Roata dintata, ax cu came SKODA FABIA (6Y2), SKODA FABIA Combi (6Y5), SKODA FABIA limuzina (6Y3) - SWAG 99 11 0470
56 lei
Pieseautodetop
3393
750 lei
Pieseautodetop
3393
Roata dintata ax cu came 36434 FEBI BILSTEIN pentru Renault Clio Renault Megane Renault Kangoo Renault Symbol Renault Thalia Renault ScEnic
101 lei
Comnico
4674
101 lei
Comnico
4674
Roata dintata, ax cu came Partea de admisie (49192 FEBI BILSTEIN) OPEL,VAUXHALL
122 lei
PieseAutoSuceava
5305
89 lei
AutopiesaRO
10719
89 lei
AutopiesaRO
10719
Pinion ax cu came MERCEDES C-CLASS Break (S202) (1996 - 2001) SWAG 10 04 0034
282 lei
PieseMania
702
Roata dintata, ax cu came PORSCHE CAYENNE (955), PORSCHE PANAMERA, PORSCHE CAYENNE - SWAG 38 94 0774
345 lei
Pieseautodetop
3393
Roata dintata Ax came MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou sasiu 903 FEBI FE19075
233 lei
BesoiuPieseAuto
4699
1289 lei
Pieseautodetop
3393
Roata dintata, ax cu came VW POLO (9N_), VW FOX (5Z1, 5Z3), SKODA FABIA - SWAG 30 93 8381
109 lei
Pieseautodetop
3393
roata dintata ax came swag
din categoriaFulie ax came
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).