Marcă / Model
Clio
25
Clio 2
25
Clio 3
25
Clio 4
1
Grand Modus
1
Kadjar
1
Kangoo
26
Latitude
1
Modus
1
Scenic 3
1
Symbol
28
Symbol 2
2
Thalia
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
91 lei
Expertauto1
14480
198 lei
Comnico
4674
Uscator aer conditionat RENAULT SYMBOL II (LU1/2_) - Cod intern: W20092625 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
Uscator condensator aer conditionat Renault Clio 2 (Bb0/1/2, Cb0/1/2), Kangoo (Kc0/1), Symbol 1 (Lb0/1/2)
105 lei
Bestautovest
35203
Uscator aer conditionat RENAULT SCENIC III (JZ0/1_) - Cod intern: W20092625 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
Uscator aer conditionat RENAULT MODUS/GRAND MODUS (F/JP0_) - Cod intern: W20092625 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
Uscator aer conditionat RENAULT KANGOO Rapid (FC0/1_) - Cod intern: W20092625 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
Uscator aer conditionat RENAULT CLIO II caroserie (SB0/1/2_) - Cod intern: W20092625 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8131
Uscator aer conditionat RENAULT CLIO Grandtour IV - Cod intern: W20092625 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
Uscator aer conditionat RENAULT KANGOO (KC0/1_) - Cod intern: W20092625 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
Uscator aer conditionat NISSAN KUBISTAR (X76) - Cod intern: W20092625 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
Uscator aer conditionat DACIA LOGAN (LS_) - Cod intern: W20092625 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
55 lei
Autoeshop
8131
renault symbol 3
din categoriaUscator AC
.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.