Captur
1
Clio 4
1
Espace
5
Grand Espace
4
Grand Scenic
4
Kangoo
27
Koleos
5
Laguna
4
Laguna 3
1
Latitude
1
Master
8
Megane
21
Megane 2
43
Scenic
4
Scenic 2
2
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Unitate de control,bujii incandescente RENAULT MEGANE I (BA0/1) (1995 - 2004) BERU GSE129 piesa NOUA
391 lei
AutopiesaRO
10790
RELEU BUJII RENAULT MEGANE II Estate (KM0/1_) MAHLE MHG 2 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
260 lei
TopTechAuto
969
Releu comanda bujii incandescente RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) - Cod intern: W20205273 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
390 lei
Autoeshop
8212
390 lei
Autoeshop
8212
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Renault MEGANE I (BA0/1_) 1995-2004 #2 09110178
195 lei
Expertauto1
14836
356 lei
AutopiesaRO
10790
Releu bujii incandescente Renault Megane 2 [2002 - 2006] wagon 1.9 dCi MT (120 hp)
50 lei
BotisRecycling
608
65 lei
DezmembrariBragadiru
2835
65 lei
DezRomBragadiru
1349
Releu bujii incandescente RENAULT MEGANE I (BA0/1_) (1995 - 2004) BERU GSE129
361 lei
PieseMania
732
354 lei
PieseMania
732
351 lei
TopTechAuto
969
99 lei
ModusDezmembrari
955
renault megane 2004 piesa
din categoriaReleu bujii
Renault
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.