Espace
2
Espace 4
1
Grand Espace
3
Grand Scenic
4
Koleos
9
Koleos 2
1
Laguna
2
Laguna 2
3
Laguna 3
1
Latitude
2
Master
2
Megane
2
Megane 2
2
Megane 3
2
Scenic
1
Scenic 2
4
Scenic 3
1
Trafic
2
Vel Satis
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
![Roata dintata ax cu came RENAULT KOLEOS (HY_) - Cod intern: W20152371 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-renault-koleos-hy-cod/roata-dintata-ax-cu-came-renault-koleos-hy-cod-fc41110515f88846ad4-200-150-2-95-1.jpg)
101 lei
Autoeshop
8281
![ROATA DINTATA AX CU CAME RENAULT KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi (HY0K) 2.0 dCi 4x4 (HY0B) 2.0 dCi 4x4 (HY0K) 150cp 173cp OE RENAULT 13 02 466 45R 2008](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-renault-koleos-i-hy-2-0/roata-dintata-ax-cu-came-renault-koleos-i-hy-2-0-5d0211078257a0a22d5-200-150-2-95-1.jpg)
468 lei
TopTechAuto
1054
![Roata dintata, ax cu came RENAULT KOLEOS (HY) (2008 - 2016) FEBI BILSTEIN 25469 piesa NOUA](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-renault-koleos-hy-2008/roata-dintata-ax-cu-came-renault-koleos-hy-2008-e98d01032d9ba0c8862-200-150-2-95-1.jpg)
Roata dintata, ax cu came RENAULT KOLEOS (HY) (2008 - 2016) FEBI BILSTEIN 25469 piesa NOUA
156 lei
AutopiesaRO
10844
![ROATA DINTATA AX CU CAME RENAULT KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi (HY0K) 2.0 dCi 4x4 (HY0B) 2.0 dCi 4x4 (HY0K) 150cp 173cp OE RENAULT 13 02 574 08R 2008](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-renault-koleos-i-hy-2-0/roata-dintata-ax-cu-came-renault-koleos-i-hy-2-0-9e05d1078257a8091b8-200-150-2-95-1.jpg)
420 lei
TopTechAuto
1054
![PINION AX CAME RENAULT ESCAPE IV, GRAND SCENIC II/III, KOLEOS I, LAGUNA 2,0/2,3 DCI 05-/ OPEL/ NISSAN 130257408R](https://www.pieseauto.ro/images/default/icon_no_photo_196x146.png)
398 lei
Unipartcraiova
1569
renault koleos
din categoriaFulie ax came
Renault
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).