Județ
Preț (lei)
Vânzător
353 lei
TopTechAuto
1014
POMPA REZERVOR RENAULT FLUENCE (L3_) 1.6 (L33J) 2.0 16V (L30C, L30G, L30T, L30V) 1.6 LPG 16V 1.6 16V (L301, L30F, L30P, L30R) 1.6 (L33T, L33J, L304, L305, L30H) 110cp 114cp 117cp 140cp HELLA 8TF358 146-671 2010
398 lei
TopTechAuto
1014
353 lei
TopTechAuto
1014
POMPA REZERVOR RENAULT GRAND SCENIC III (JZ0/1_) 1.6 16V (JZ0U) 1.4 16V (JZ0F) 109cp 131cp HELLA 8TF358 106-871 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
353 lei
TopTechAuto
1014
353 lei
TopTechAuto
1014
POMPA REZERVOR RENAULT MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 CVT (KZ0G, KZ1P) 1.4 TCe (KZ0F, KZ1V) 1.6 16V (KZ0U, KZ1B, KZ1U) 1.6 16V (KZ0H) 101cp 110cp 130cp 140cp HELLA 8TF358 106-871 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
353 lei
TopTechAuto
1014
POMPA REZERVOR RENAULT MEGANE III Coupe (DZ0/1_) 1.6 dCi (DZ00, DZ12, DZ2A, DZ13) 1.5 dCi (DZ09, DZ0D, DZ1F, DZ1G, DZ14, DZ29) 110cp 130cp BOSCH 0 580 203 119 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
468 lei
TopTechAuto
1014
588 lei
TopTechAuto
1014
468 lei
TopTechAuto
1014
POMPA REZERVOR RENAULT SCENIC III (JZ0/1_) 1.6 dCi (JZ00, JZ12) 1.5 dCi 110cp 130cp BOSCH 0 580 203 119 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
468 lei
TopTechAuto
1014
588 lei
TopTechAuto
1014
588 lei
TopTechAuto
1014
POMPA REZERVOR RENAULT MEGANE III Hatchback (BZ0/1_, B3_) 1.5 dCi (BZ09, BZ0D, BZ1W, BZ29, BZ14) 1.6 dCi (BZ00, BZ12, BZ13) 110cp 130cp BOSCH 0 580 203 258 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
588 lei
TopTechAuto
1014
468 lei
TopTechAuto
1014
448 lei
TopTechAuto
1014
POMPA REZERVOR RENAULT GRAND SCENIC III (JZ0/1_) 1.4 16V (JZ0F) 131cp BOSCH 0 580 200 025 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
448 lei
TopTechAuto
1014
448 lei
TopTechAuto
1014
448 lei
TopTechAuto
1014
renault fluence 2010
din categoriaPompa rezervor
Renault Grand Scenic
.Pompa rezervorului este cea care absoarbe si impinge combustibilul din rezervor spre motor. Un lucru pe care multi conducatori nu il cunosc este acela ca pompa de combustibil, pentru o buna functionare, are nevoie de racire. Racirea acesteia se face prin surplusul de combustibil trimis tot de pompa spre motor, respectiv pompa de inalta presiune sau injectoare, surplus care, intorcandu-se pe conductele de retur inapoi in rezervor, este racit de aerul care circula pe sub masina.