Marcă / Model
Clio
36
Clio 2
40
Clio 3
11
Clio 4
1
Espace
4
Kangoo
24
Laguna
2
Laguna 2
1
Laguna 3
1
Mascott
3
Master
5
Megane
8
Megane 2
2
Megane 3
1
Scenic
3
Scenic 2
1
Scenic 3
1
Symbol
3
vezi toate [+]
Județ
Bucuresti
6
Cluj
22
Galati
1
Hunedoara
1
Iasi
1
Ilfov
5
Mures
4
Neamt
5
Prahova
1
Satu-Mare
1
Suceava
6
Timis
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
391 lei
AutopiesaRO
10707
511 lei
TopTechAuto
860
Releu bujii incandescente Renault Clio 2 [1998 - 2005] Symbol Sedan 1.5 dCi MT (65 hp)
100 lei
DezRomBragadiru
1306
345 lei
Expertauto1
14461
100 lei
DezmembrariBragadiru
2788
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente RENAULT CLIO (B/C57_, 5/357_), RENAULT ESPACE Mk II (J/S63_), RENAULT 19 (B/C53_) - SASIC 931400
860 lei
Pieseautodetop
3392
100 lei
Dezmembrariauto22
363
359 lei
Autoeshop
8127
359 lei
Autoeshop
8127
Releu bujii incandescente MMG 7700115073 Renault Clio 2 [facelift] [2001 - 2005] Hatchback 5-usi 1.5 dCi MT (65 hp)
50 lei
BotisRecycling
495
50 lei
DezmembrariBragadiru
2788
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente RENAULT CLIO (B/C57_, 5/357_), RENAULT ESPACE Mk II (J/S63_), RENAULT 19 (B/C53_) - HCO 132075
434 lei
Pieseautodetop
3392
50 lei
DezRomBragadiru
1306
400 lei
Pieseautodetop
3392
397 lei
AutopiesaRO
10707
386 lei
Pieseautodetop
3392
renault clio 2005 piesa
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.