Preț (lei)
Vânzător
70 lei
PieseAutoIedera
7637
Releu bujii Dacia Dokker 1.5 dCI motor K9KE626 K9K6 an 2017 2018 2019 2020 cod 110678071R
90 lei
Piesetargoviste
1889
135 lei
Piesetargoviste
1889
270 lei
Piesetargoviste
1889
270 lei
Piesetargoviste
1889
135 lei
Piesetargoviste
1889
Releu bujii Dacia Logan 2 1.5 dCi an 2013 2014 2015 2016 2017 cod 110678071R
135 lei
Piesetargoviste
1889
Releu bujii Dacia Dokker 1.5 dCi 75 cai motor K9KE626 K9KE6 Euro 6 an 2019 cod 110678071r
135 lei
Piesetargoviste
1889
135 lei
Piesetargoviste
1889
270 lei
Piesetargoviste
1889
135 lei
Piesetargoviste
1889
110678071R Releu bujii Dacia Dokker 1.5 dCI 75 cai motor K9KC612 Euro 5 an 2014 2015 2016 2017
135 lei
Piesetargoviste
1889
releu
din categoriaReleu bujii
Dacia
Dambovita.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.