500
2
500L
1
Bravo
2
Doblo
35
Ducato
76
Grande Punto
3
Idea
3
Linea
2
Panda
1
Punto
55
Qubo
1
Scudo
3
Stilo
1
Strada
3
Ulysse
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
77 lei
Autoeshop
8280
77 lei
Autoeshop
8280
Radiator ulei FIAT DOBLO Cargo (223) - Cod intern: W20151997 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
77 lei
Autoeshop
8280
111 lei
Autoeshop
8280
111 lei
Autoeshop
8280
Radiator ulei OPEL ASTRA H (L48) - Cod intern: W20151998 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
111 lei
Autoeshop
8280
Radiator ulei OPEL ASTRA H combi (L35) - Cod intern: W20151998 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
111 lei
Autoeshop
8280
Radiator ulei OPEL ASTRA H Sport Hatch (L08) - Cod intern: W20151998 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
111 lei
Autoeshop
8280
Radiator ulei OPEL ASTRA H TwinTop (L67) - Cod intern: W20151998 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
111 lei
Autoeshop
8280
111 lei
Autoeshop
8280
124 lei
Autoeshop
8280
Radiator ulei CITROEN DISPATCH (U6U) - Cod intern: W20151983 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
124 lei
Autoeshop
8280
124 lei
Autoeshop
8280
Radiator ulei CITROEN RELAY bus (244, Z_) - Cod intern: W20151983 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
124 lei
Autoeshop
8280
Radiator ulei CITROEN RELAY caroserie (244) - Cod intern: W20151983 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
124 lei
Autoeshop
8280
124 lei
Autoeshop
8280
Radiator ulei CITROEN RELAY caroserie (230L) - Cod intern: W20151983 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
124 lei
Autoeshop
8280
Radiator ulei PEUGEOT BOXER bus (244, Z_) - Cod intern: W20151983 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
124 lei
Autoeshop
8280
124 lei
Autoeshop
8280
77 lei
Autoeshop
8280
Radiator ulei FIAT IDEA - Cod intern: W20151997 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
77 lei
Autoeshop
8280
111 lei
Autoeshop
8280
111 lei
Autoeshop
8280
Radiator ulei FIAT PUNTO EVO (199) - Cod intern: W20151998 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
111 lei
Autoeshop
8280
111 lei
Autoeshop
8280
111 lei
Autoeshop
8280
radiator
din categoriaRadiator ulei termoflot
Fiat
Cluj.Radiatorul de ulei este un dispozitiv metalic de racire a uleiului. Acesta se monteaza in partea din fata a masinii, ca sa se raceasca prin intermediul aerului circulat la viteza. Radiatorul de ulei este conectat la motor prin 2 conducte. Uleiul circulat prin radiator si care necesita racire este impins de catre pompa. De obicei, un radiator de ulei are dimeniuni reduse.