Preț (lei)
Vânzător
Unitate de control bujii incandescente VOLKSWAGEN EOS (1F7, 1F8) - Cod intern: W20123085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
284 lei
Autoeshop
8266
Releu bujii Volkswagen Touran (1T3) 2.0 TDI CFHC 2012 VOLKSWAGEN TOURAN (1T3) [ 2010 - 2015 ] OEM 038907281D
90 lei
Moroparts
4075
284 lei
Autoeshop
8266
100 lei
Moroparts
4075
Unitate de control bujii incandescente VOLKSWAGEN GOLF VI (5K1) - Cod intern: W20123085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
284 lei
Autoeshop
8266
284 lei
Autoeshop
8266
284 lei
Autoeshop
8266
Unitate de control bujii incandescente SEAT TOLEDO III (5P2) - Cod intern: W20123085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
284 lei
Autoeshop
8266
284 lei
Autoeshop
8266
284 lei
Autoeshop
8266
Unitate de control bujii incandescente SKODA SUPERB combi (3T5) - Cod intern: W20123085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
284 lei
Autoeshop
8266
284 lei
Autoeshop
8266
284 lei
Autoeshop
8266
Unitate de control bujii incandescente VOLKSWAGEN CADDY III caroserie (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) - Cod intern: W20123085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
284 lei
Autoeshop
8266
284 lei
Autoeshop
8266
284 lei
Autoeshop
8266
r17
din categoriaReleu bujii
Volkswagen Touran
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: