Marcă / Model
A-Class W168
2
C-Class CL203
2
C-Class S203
37
C-Class S204
38
C-Class W203
37
C-Class W204
39
CL-Class C215
2
CLK A207
2
CLK A209
35
CLK C209
35
CLS W219
1
CLS X218
3
E-Class C207
3
E-Class S210
2
E-Class S211
39
E-Class S212
3
E-Class W210
2
E-Class W211
40
E-Class W212
3
G-Class W461
38
G-Class W463
5
GL-Class X164
41
GL-Class X166
3
GLK X204
38
M-Class W163
3
M-Class W164
42
M-Class W166
3
R-Class W251
58
S-CLASS W140
2
S-Class W221
42
S-Class W222
3
SL R129
2
SL R230
2
SLK R171
2
Viano W447
2
Viano W639
39
Vito W447
2
Vito W638
2
Vito W639
39
X-Class 470
1
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

436 lei
TopTechAuto
2734

737 lei
AutopiesaRO
11521

Releu bujii E2110022364 0522150702 3.0 CDI Mercedes-Benz R-CLASS (W251 V251) 2005-2014
450 lei
AutoHima
1310

250 lei
Titano
1529

Releu bujii incandescente MERCEDES R-CLASS (W251, V251) (2006 - 2016) BERU GSE114
522 lei
PieseMania
1197

Unitate de control,bujii incandescente Mercedes R-CLASS (W251, V251) 2006-2016 #2 0522140202
510 lei
Expertauto1
20046

629 lei
AutopiesaRO
11521

Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ R-CLASS (W251, V251) (2006 - 2016) BERU GSE114
537 lei
OnePlusAuto
593

537 lei
OnePlusAuto
593

883 lei
Pieseautodetop
3553

Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461), MERCEDES-BENZ C-CLASS limuzina (W203), MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) - BER
653 lei
Pieseautodetop
3553

662 lei
PieseMania
1197

Releu bujii incandescente HITACHI MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) 2007-2014 - 132247
436 lei
TopTechAuto
2734

180 lei
DezAutoDEX
742

616 lei
Expertauto1
20046

Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ R-CLASS (W251, V251) (2006 - 2016) BERU GSE116
571 lei
OnePlusAuto
593

571 lei
OnePlusAuto
593

436 lei
TopTechAuto
2734

Releu bujii incandescente HITACHI MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) 2007-2014 - 132247
436 lei
TopTechAuto
2734
r class 2011
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.