Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...


700 lei
DezmembrariAutoland
5060

1050 lei
DezmaAuto
17038

Pompa inalta presiune Delphi, cod 1S4Q-9B395-BF, Ford Focus 1 Sedan, 1.8 TDCI, FFDA (id:541061)
1050 lei
DezmaOradea
2684

Pompa injectie Ford motorizare 1,8 TDCi 74kw/85KW cod motor FFDA, F9DA, F9DB
1000 lei
TerraAutomobile
1451

Pompa Inalte DELPHI R9044Z013A Ford Focus 1 1.8 tdci 115 CP, 85KW 2003 Transit connect FACTURA, GARANTIE
590 lei
Lazarmm
2068

Pompa injectie Delphi, cod 1S4Q-9B395-BD, Ford Focus 1, 1.8 TDCI, F9DA (id:466869)
1050 lei
DezmaOradea
2684

1050 lei
DezmaAuto
17038

Pompa de inalta presiune FORD FOCUS (DAW, DBW), FORD FOCUS Clipper (DNW), FORD FOCUS limuzina (DFW) - BUCHLI X-9044A010A
5308 lei
Pieseautodetop
3552

Pompa inalta presiune Delphi, cod 1S4Q-9B395-BG, Ford Focus 1, 1.8 TDCI, F9DA (id:505374)
1050 lei
DezmaOradea
2684

Pompa inalta presiune Delphi, cod 1S4Q-9B395-BG, Ford Focus 1, 1.8 TDCI, F9DA (id:505374)
1050 lei
DezmaOradea
2684

1050 lei
DezmaAuto
17038

1050 lei
DezmaOradea
2684

Pompa inalta presiune Delphi, cod 1S4Q-9B395-BG, Ford Focus 1, 1.8 tdci, F9DA (id:483986)
1050 lei
DezmaOradea
2684

1050 lei
DezmaAuto
17038

1050 lei
DezmaOradea
2684

Pompa injectie Delphi, cod 1S4Q-9B395-BD, Ford Focus 1, 1.8 TDCI, F9DA (id:593647)
1050 lei
DezmaAuto
17038

1050 lei
DezmaOradea
2684

1050 lei
DezmaOradea
2684

Pompa inalta presiune Delphi, cod 1S4Q-9B395-BG, Ford Focus 1, 1.8 TDCI, F9DA (id:675311)
1050 lei
DezmaAuto
17038

1050 lei
DezmaOradea
2684

1050 lei
DezmaAuto
17038

Pompa inalta presiune Delphi, cod 1S4Q-9B395-BG, Ford Focus 1, 1.8 TDCI, F9DA (id:515799)
1050 lei
DezmaAuto
17038

Pompa inalta presiune Delphi, cod 1S4Q-9B395-BG, Ford Focus 3, 1.8 TDCI, F9DA (id:665864)
1050 lei
DezmaOradea
2684
pompa delphi 1.8 tdci
din categoriaPompa injectie
Ford
.Pompa de motorina este pompa electrica ce lucreaza sub presiune. De obicei, pompa este situata in rezervor si extrage carburantul pentru a-l impinge spre conductele care duc la injectoare. Pompa de motorina functioneaza fara intrerupere, de la punerea contactului, si se raceste cu motorina din rezervor. Cand rezervorul este mai gol, aceasta risca sa se strice si de la supraincalzire, dar si de la resturile ramase in rezervor.