Marcă / Model
Beetle
16
Bora
1
Caddy
2
Caravelle
1
Crafter
5
Eos
194
Golf 5
180
Golf 6
214
Jetta
213
Lupo
1
Passat B6
28
Passat B7
28
Passat CC
3
Polo 6C
21
Polo 6R
21
Polo 9N
171
Scirocco
60
Sharan
18
T5
1
Tiguan
51
Tiguan 5N
22
Touran
214
TRANSPORTER
1
Vento
32
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
517 lei
Pieseautodetop
3392
59 lei
Autoeshop
8127
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN TOURAN (1T1, 1T2) - Cod intern: W20034476 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
57 lei
Autoeshop
8127
Rola curea transmisie Vw Caddy 2001-, Crafter 2006-2015, Golf 6, Jetta 2005-, Passat 2005-, Polo 2002-, Sharan 2010-, Tiguan 2007-2017, Touran 2010-2015, T5 2003-2015, Toyota Rav 4 , NTY RNK-VW-001
47 lei
Bestautovest
35194
Rola ghidare/conducere, curea transmisie VW TOURAN (1T1, 1T2), VW RABBIT V (1K1), VW GOLF PLUS (5M1, 521) - TRISCAN 8641 292025
308 lei
Pieseautodetop
3392
66 lei
Autoeshop
8127
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN TOURAN (1T3) - Cod intern: W20034479 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
168 lei
Autoeshop
8127
149 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN TOURAN - Cod intern: W20034479 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
168 lei
Autoeshop
8127
168 lei
Autoeshop
8127
Rola ghidare/conducere, curea transmisie VW POLO (9N_), SEAT IBIZA Mk IV (6L1), VW TOURAN (1T1, 1T2) - FEBI BILSTEIN 30859
182 lei
Pieseautodetop
3392
168 lei
Autoeshop
8127
168 lei
Autoeshop
8127
67 lei
Pieseautodetop
3392
168 lei
Autoeshop
8127
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN JETTA (16) - Cod intern: W20034479 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
168 lei
Autoeshop
8127
182 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN JETTA IV (162, 163) - Cod intern: W20034479 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
168 lei
Autoeshop
8127
168 lei
Autoeshop
8127
piese vw touran 2007 2011
din categoriaRola ghidaj accesorii
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.