146 lei
Autoeshop
8254
96 lei
Autoeshop
8254
Pompa combustibil VOLKSWAGEN NEW BEETLE Cabriolet (1Y7) - Cod intern: W20151243 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
96 lei
Autoeshop
8254
146 lei
Autoeshop
8254
146 lei
Autoeshop
8254
Pompa combustibil VOLKSWAGEN BORA combi (1J6) - Cod intern: W20171102 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
146 lei
Autoeshop
8254
Pompa combustibil VOLKSWAGEN GOLF Mk IV (1J1) - Cod intern: W20171102 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
146 lei
Autoeshop
8254
146 lei
Autoeshop
8254
Pompa combustibil VOLKSWAGEN GOLF PLUS (5M1, 521) - Cod intern: W20171102 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
146 lei
Autoeshop
8254
146 lei
Autoeshop
8254
146 lei
Autoeshop
8254
Sistem alimentare cu combustibil VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3A5, 35I) - Cod intern: W20159797 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
128 lei
Autoeshop
8254
128 lei
Autoeshop
8254
Sistem alimentare cu combustibil VOLKSWAGEN PASSAT (3B3) - Cod intern: W20159797 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
128 lei
Autoeshop
8254
Sistem alimentare cu combustibil VOLKSWAGEN PASSAT (3A2, 35I) - Cod intern: W20159797 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
128 lei
Autoeshop
8254
128 lei
Autoeshop
8254
128 lei
Autoeshop
8254
Sistem alimentare cu combustibil VOLKSWAGEN BORA combi (1J6) - Cod intern: W20159797 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
128 lei
Autoeshop
8254
128 lei
Autoeshop
8254
128 lei
Autoeshop
8254
Sistem alimentare cu combustibil VOLKSWAGEN GOLF Mk IV Estate (1J5) - Cod intern: W20159797 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
128 lei
Autoeshop
8254
128 lei
Autoeshop
8254
128 lei
Autoeshop
8254
Sistem alimentare cu combustibil VOLKSWAGEN BEETLE Cabriolet (5C7) - Cod intern: W20159797 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
128 lei
Autoeshop
8254
128 lei
Autoeshop
8254
348 lei
Autoeshop
8254
piese vw noi
din categoriaPompa rezervor
Volkswagen New Beetle
Cluj.Pompa rezervorului este cea care absoarbe si impinge combustibilul din rezervor spre motor. Un lucru pe care multi conducatori nu il cunosc este acela ca pompa de combustibil, pentru o buna functionare, are nevoie de racire. Racirea acesteia se face prin surplusul de combustibil trimis tot de pompa spre motor, respectiv pompa de inalta presiune sau injectoare, surplus care, intorcandu-se pe conductele de retur inapoi in rezervor, este racit de aerul care circula pe sub masina.
Vezi şi ofertele pentru: